Primarul in Romania si Uniunea Europeana

45,00 Lei

Recenzie Primarul in Romania si Uniunea Europeana

Cartea Primarul in Romania si Uniunea Europeana care ne face placere sa o recomandam cititorilor analizeaza statutul juridic al primarului, atat in sistemul romanesc de drept, cat si in multe alte state din Uniunea Europeana. Ea apartine unui tanar specialist care este, in egala masura, teoretician, desfasurandu-si activitatea de cadru didactic in mediul academic, dar si practician, din postura de membru al uneia din cele doua Camere ale Parlamentului Romaniei, Camera Deputatilor, aflat la cel de-al doilea mandat.

Lucrarea Primarul in Romania si Uniunea Europeana reprezinta forma finalizata a tezei de doctorat elaborata de autorul ei, pe care am coordonat-o pe perioada scolii doctorale. Ca profesor de drept public, dar si ca practician, in egala masura, ca om care de peste un deceniu mi-am asumat diferite „indeletniciri” publice in sfera celor trei clasice puteri in stat, am dezvoltat modalitati de colaborare academica, sub forma doctoratului, cu oameni care, prin activitatile profesionale sau prin functiile sau demnitatile publice pe care le exercita, au capacitatea sa analizeze o institutie juridica dintr-o dubla perspectiva: a cercetatorului care aprofundeaza un anumit domeniu si a practicianului care, in mod concret, in planul vietii profesionale si publice, o exercita efectiv.

Cartea Primarul in Romania si Uniunea Europeana pe care o prefatam este interesanta sub mai multe aspecte. Un prim aspect vizeaza faptul ca autorul a analizat, in evolutia ei istorica institutia primarului, pornind de la primele legiuiri adoptate pe teritoriul romanesc. Din acest punct de vedere, ea concretizeaza o serioasa documentare si reprezinta, la randul ei, o serioasa sursa de documentare.

Sub alt aspect, lucrarea analizeaza toate dimensiunile statutului juridic complex pe care il are primarul in sistemul constitutional si legal actual, din Romania si din alte state. - Prof. univ. dr. Verginia Vedinas

Cartea "Primarul in Romania si Uniunea Europeana" a fost publicata in categoria Drept si legislatie / Diverse si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 18.03.2014. A fost scrisa de Mihai Cristian Apostolache si a fost publicata de editura Universul Juridic. Se poate cumpara cartea Primarul in Romania si Uniunea Europeana prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Primarul in Romania si Uniunea Europeana" este de 45 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: mai 2012
ISBN: 978-973-127-807-0
Pagini: 396