Prada mortala : Sperante mari DVD

Prada mortala : Sperante mari DVD

29,90 Lei

Seria: Prada mortala

Recenzie Prada mortala : Sperante mari DVD

Au trecut ceva mai mult de douasprezece ore de cand s-a deschis sezonul de pescuit pentru crab-paianjen, iar Marea Bering a facut deja sase victime. In ciuda acestor pierderi, restul flotilei incepe sa aduca vasele de pescuit la bord, pline cu crabi, iar sperantele sunt mari. Pentru prima data in acest sezon, apele marii sunt linistite.

Cartea "Prada mortala" a fost publicata in categoria Multimedia / Documentare si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 20.03.2014. A fost scrisa de Discovery Channel si a fost publicata de editura Didactica Publishing House. Se poate cumpara cartea Prada mortala prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Prada mortala" este de 29.9 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Format: DVD
CD/DVD: 1

Pret Prada mortala : Sperante mari DVD

Destinatie Marte DVD
Discovery Channel
Prada mortala
Discovery Channel
Prada mortala
Discovery Channel

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Prada mortala : Sperante mari DVD . Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Discovery Channel

Discovery Channel a publicat inca 34 carti prezente in libraria noastra, Atlasul corpului uman : Creierul uman. Sexualitatea DVD, Atlasul corpului uman : Pielea. Muschii si Oasele DVD, Atlasul corpului uman : Mecanismul hranirii. Mirosul si gustul DVD, Atlasul corpului uman : Inima. Suflul vietii. In pantece DVD, Atlasul corpului uman : Sistemul imunitar. Ceasul biologic DVD, Cele 7 minuni ale lumii : Minunile Orientului DVD, Cele 7 minuni ale lumii : Fantomele unor minuni DVD, Destinatie Marte - Partea a-II-a DVD, Destinatie Marte DVD, Everest dincolo de limite - Revolta pe munte DVD, Everest dincolo de limite. Pazitorul portii DVD, Everest dincolo de limite. Pretul suprem DVD, Everest dincolo de limite. Visuri marete DVD, Everest. Dincolo de limite. In zona mortii DVD, Lumea dinozaurilor : Verigile care lipseau - Identitate confundata DVD, Lumea dinozaurilor : Monstrii marilor. Balenele. Inapoi in ocean DVD, Lumea Dinozaurilor : Zborul Pterosaurului, Aripa de dinozaur, Misterioasa disparitie. DVD, Machu Pichu - Secretele Imperiului Incas DVD, Prada mortala : Pescuit imbelsugat DVD, Prada mortala : Dupa noroc DVD, Prada mortala : Om peste bord DVD, Prada mortala : Contra cronometru DVD, Prada mortala : Nopti lungi nedormite, Prada mortala : Ultima cursa DVD, Prada mortala : Incepatorii DVD, Prada mortala : Timpul nu sta pe loc DVD, Prada mortala in toiul iernii DVD, Revolutia I-Pod DVD, Revolutia telefoanelor mobile DVD, Surprinzatoare fenomene naturale : Furtuni ucigase. Fulgerul DVD, Atlasul corpului uman : Realitatea vizuala. Auzul DVD, Everest dincolo de limite. Atacand varful DVD, In cautarea lumilor pierdute : Veriga Lipsa. Razboiul Craniilor DVD, Surprinzatoare fenomene naturale : Forte Distrugatoare, Extremele Naturii DVD, dintre care primele 30 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

Prada mortala

0213167053