Povestiri editia a II - a

Povestiri editia a II - a

Editura Gramar
10,00 Lei

Anul aparitiei : 2007; Numar de pagini : 144; ISBN : 978-973-591-568-1

Recenzie Povestiri editia a II - a

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Povestiri editia a II - a", publicata in 2 categorii, Carti pentru copii / Carti pentru copii, Beletristica / Literatura scolara, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 14.10.2015. A fost scrisa de Hans Christian Andersen si a fost publicata de editura Gramar. Se poate cumpara cartea Povestiri editia a II - a prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Povestiri editia a II - a" este de 10 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Povestiri editia a II - a

Primul meu atlas Larousse
Larousse-Bordas
Animalele lumii
Flemings Garry
Din traista lui Mos Craciun
Elena Farago
6.00 RON
Prima mea carte de povesti (CD inclus)
trad. Cristina Jinga

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Povestiri editia a II - a. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Hans Christian Andersen a publicat inca 65 carti prezente in libraria noastra, Basme, Basme de Noapte Buna, Basme si povesti, Cartea mea de povesti, Cele mai frumoase povesti : de Andersen, Cele mai frumoase povesti - DVD nr. 3 - Degetica, Cele mai indragite basme, Comoara cu povesti - Andersen : Caseta cu cinci carti, Craiasa - Zapezii, Craiasa Zapezii , Craiasa zapezii si alte povesti, Degetica, Degetica, Fetita cu chibrituri, Hainele cele noi ale imparatului, Hainele cele noi ale imparatului, Hainele cele noi ale Imparatului, Lebedele (editie de lux), Mica Sirena, Mica Sirena (editie de lux). Contine CD, Povestea vietii mele, POVESTI , Povesti de noapte buna, Povestile copilariei : Hans Cristian Andersen , Charles Perrault , Fratii Grimm, Povestile lui Andersen, Ratusca cea urata, Ratusca cea urata, Ratusca cea urata : Editie cartonata, Ratusca cea urata, Ratusca cea urata - citim si coloram, Soldatelul de plumb, Soldatul de plumb, Talismanul, Universul basmelor lui Andersen, Alba ca zapada - repovestita dupa fratii Grimm (carte de colorat + poveste), Basme, Basme (opera completa), Basme de Hans Christian Andersen, Basme fermecate (audiobook), CARTE DE POVESTI - VOL. II, CARTE DE POVESTI - VOL. IV, Cele mai frumoase povesti, Cele mai frumoase povesti, Cele mai frumoase povesti - DVD nr.2 - Soldatelul de plumb, Craiasa Zapezii + CD, Craiasa Zapezilor, Craiasa zapezilor , Craiasa zapezilor , Degetica , DEGETICA, Degetica - vol. 9 colectia Cele mai frumoase povesti : contine CD audio, Fata din soc, Fetita cu chibrituri, Hainele imparatului, Lebedele, Mica Sirena, Mica Sirena , Pove┼čti, Povestea Lunii , Povesti, Povesti, Povestiri, Privighetoarea, Ratusca cea urata, Soldatelul de plumb, dintre care primele 34 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

0213167053