021 316 70 53

Alternative

Produsul nu mai exista pe piata. Putem sa va oferim alte variante ale aceleiasi carti:

Nr. pagini : 224; Categorie varsta : 7-10 ani; ISBN : 978-973-88361-6-7

Recenzie Povestile Fratilor Grimm

Jacob Grimm (1785-1863) si fratele sau, Wilhelm Grimm (1786-1859), sunt recunoscuti drept unii dintre cei mai prolifici culegatori de povesti populare din intreaga lume.
Basmele lor - ce se adreseaza copiilor de toate varstele - au fost inspirate de miturile si legendele ce au supravietuit timpului si au devenit parte din folclorul local al multor tari. Meritul celor doi frati este acela ca au reusit sa pastreze autenticitatea vechilor povesti, ele devenind astfel nemuritoare si parte din patrimoniul cultural mondial.

Cartea "Povestile Fratilor Grimm" a fost publicata in categoria Carti pentru copii / Cartile copilariei si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 26.12.2017. A fost scrisa de Fratii Grimm si a fost publicata de editura Eduard. Se poate cumpara cartea Povestile Fratilor Grimm prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Povestile Fratilor Grimm" este de 15 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Povestile Fratilor Grimm

Piciul
Alphonse Daudet
Craiasa Zapezii
Morcoveata
Jules Renard
7.50 RON
Cenusareasa  (editie de lux)
Fratii Grimm
19.50 RON
Alice In Tara Minunilor
Lewis Carroll
Aventurile lui Tom Sawyer
Mark Twain
Lecturile Copilariei - clasa I
Lucica Buzenchi

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Povestile Fratilor Grimm. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Fratii Grimm

Fratii Grimm a publicat inca 73 carti prezente in libraria noastra, Alba ca zapada, Alba ca Zapada, Alba ca zapada, Alba ca zapada si cei sapte pitici, Alba-ca-Zapada, Basme, Blana pestrita, Cartea mea de povesti, Cele mai frumoase povesti : de Grimm, Cenusareasa : Citeste si asculta, Cenusareasa (editie de lux), Cenusareasa. Blana pestrita, Comoara cu povesti - Grimm : Caseta cu cinci carti, Croitorasul cel viteaz, Feciorii croitorului, Frumoasa din padurea adormita, Frumoasa din padurea adormita : povestim si coloram, Hans-cel-de-Fier, Hansel si Gretel, Muzicantii din Bremen, Pomul cu mere de aur, Povesti, Povesti de noapte buna, Povestile copilariei : Hans Cristian Andersen , Charles Perrault , Fratii Grimm, Povestile fratilor Grimm (contine CD), Printul fermecat, Printul fermecat - citim si coloram, Scufita Rosie, Scufita Rosie, Scufita Rosie, Scufita Rosie - citim si coloram, Set : Scufita rosie, Capra cu trei iezi, Alba-ca-Zapada, Ursul pacalit de vulpe, Tom Degetel, DER GOLDENE VOGEL / PASAREA DE AUR , Alba ca zapada, Alba ca zapada , Alba ca zapada si alte povesti, Alba-ca-zapada si cei sapte pitici, Apa vietii, Apa vietii, Basme (opera completa), Basme de Fratii Grimm, Basme de Fratii Grimm, Basme nazdravane, CARTE DE POVESTI - VOL. II, Cenuşăreasa + CD, Cenusareasa , Cenusareasa, Cenusareasa (poveste+carte de colorat), Cenusareasa si alte povesti, Craiasa albinelor, Croitorasul cel viteaz, Croitorasul cel viteaz, Der goldene vogel, Die beiden wanderer, Hansel si Gretel, Hansel si Gretel (editie de lux), Imparatul Cioc-de-Sturz, Lupul si vulpea, Muzicantii din Bremen, Muzicantii din Bremen - citim si coloram, Poveşti alese, Poveşti alese, Povesti , Povesti, Povesti - Fratii Grimm, Povesti nemuritoare, Printesa Corb, Printul fermecat, Scufita Rosie, Scufita Rosie, Varza fermecata, ZANA LACULUI, dintre care primele 33 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

0213167053