12,00 Lei

Numar de pagini : 224; Categorie varsta : 7-10 ani; ISBN : 978-973-88361-5-0

Recenzie Povestile lui Andersen

H.C. Andersen, unul dintre cei mai cunoscuti autori pentru copii, ne dezvaluie minunata lume a personajelor de basm.
Vom afla despre intamplarile pline de curaj ale eroilor copilariei noastre si vom face cunostinta cu cei mai cunoscuti printi si printese.
Alaturi de ei, vom trai intamplarile hazlii sau triste, le vom aplauda victoriile si vom suspina la situatiile triste.

Cartea "Povestile lui Andersen" a fost publicata in categoria Carti pentru copii / Povestile Copilariei si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 14.03.2014. A fost scrisa de Hans Christian Andersen si a fost publicata de editura Eduard. Se poate cumpara cartea Povestile lui Andersen prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Povestile lui Andersen" este de 12 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Povestile lui Andersen

Heidi
Johanna Spyri
Degetica
6.90 RON
Pinocchio
Carlo Collodi
Povesti, Povestiri, Amintiri
Ion Creanga
5.50 RON
Aventurile lui Tom Sawyer
Mark Twain

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Povestile lui Andersen. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Hans Christian Andersen a publicat inca 65 carti prezente in libraria noastra, Basme, Basme de Noapte Buna, Basme si povesti, Cartea mea de povesti, Cele mai frumoase povesti : de Andersen, Cele mai frumoase povesti - DVD nr. 3 - Degetica, Cele mai indragite basme, Comoara cu povesti - Andersen : Caseta cu cinci carti, Craiasa - Zapezii, Craiasa Zapezii , Craiasa zapezii si alte povesti, Degetica, Degetica, Fetita cu chibrituri, Hainele cele noi ale imparatului, Hainele cele noi ale Imparatului, Hainele cele noi ale imparatului, Lebedele (editie de lux), Mica Sirena, Mica Sirena (editie de lux). Contine CD, Povestea vietii mele, POVESTI , Povesti de noapte buna, Povestile copilariei : Hans Cristian Andersen , Charles Perrault , Fratii Grimm, Povestiri editia a II - a, Ratusca cea urata, Ratusca cea urata : Editie cartonata, Ratusca cea urata, Ratusca cea urata, Ratusca cea urata - citim si coloram, Soldatelul de plumb, Soldatul de plumb, Talismanul, Universul basmelor lui Andersen, Alba ca zapada - repovestita dupa fratii Grimm (carte de colorat + poveste), Basme, Basme (opera completa), Basme de Hans Christian Andersen, Basme fermecate (audiobook), CARTE DE POVESTI - VOL. II, CARTE DE POVESTI - VOL. IV, Cele mai frumoase povesti, Cele mai frumoase povesti, Cele mai frumoase povesti - DVD nr.2 - Soldatelul de plumb, Craiasa Zapezii + CD, Craiasa zapezilor , Craiasa zapezilor , Craiasa Zapezilor, DEGETICA, Degetica , Degetica - vol. 9 colectia Cele mai frumoase povesti : contine CD audio, Fata din soc, Fetita cu chibrituri, Hainele imparatului, Lebedele, Mica Sirena , Mica Sirena, Poveşti, Povestea Lunii , Povesti, Povesti, Povestiri, Privighetoarea, Ratusca cea urata, Soldatelul de plumb, dintre care primele 34 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

0213167053