POVESTI

POVESTI

Editura Corint
64,90 Lei

ISBN 973-135-529-0; Aparitie 2009; Numar pagini 256; Format 20,5 x 29,5 cm

Recenzie POVESTI

Cartea "POVESTI " a fost publicata in categoria Carti pentru copii / Povesti si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 17.03.2014. A fost scrisa de Hans Christian Andersen si a fost publicata de editura Corint. Se poate cumpara cartea POVESTI prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "POVESTI " este de 64.9 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret POVESTI

Motanul invizibil
Stelian Tabaras, Grete Tartler
16.00 RON
Cele mai indragite basme
39.89 RON
Cele mai frumoase povesti
Charles Perrault
Povesti de noapte buna
Barber Shirley
17.50 RON

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea POVESTI . Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Hans Christian Andersen a publicat inca 65 carti prezente in libraria noastra, Basme, Basme de Noapte Buna, Basme si povesti, Cartea mea de povesti, Cele mai frumoase povesti : de Andersen, Cele mai frumoase povesti - DVD nr. 3 - Degetica, Cele mai indragite basme, Comoara cu povesti - Andersen : Caseta cu cinci carti, Craiasa - Zapezii, Craiasa Zapezii , Craiasa zapezii si alte povesti, Degetica, Degetica, Fetita cu chibrituri, Hainele cele noi ale imparatului, Hainele cele noi ale imparatului, Hainele cele noi ale Imparatului, Lebedele (editie de lux), Mica Sirena, Mica Sirena (editie de lux). Contine CD, Povestea vietii mele, Povesti de noapte buna, Povestile copilariei : Hans Cristian Andersen , Charles Perrault , Fratii Grimm, Povestile lui Andersen, Povestiri editia a II - a, Ratusca cea urata, Ratusca cea urata, Ratusca cea urata : Editie cartonata, Ratusca cea urata, Ratusca cea urata - citim si coloram, Soldatelul de plumb, Soldatul de plumb, Talismanul, Universul basmelor lui Andersen, Alba ca zapada - repovestita dupa fratii Grimm (carte de colorat + poveste), Basme, Basme (opera completa), Basme de Hans Christian Andersen, Basme fermecate (audiobook), CARTE DE POVESTI - VOL. II, CARTE DE POVESTI - VOL. IV, Cele mai frumoase povesti, Cele mai frumoase povesti, Cele mai frumoase povesti - DVD nr.2 - Soldatelul de plumb, Craiasa Zapezii + CD, Craiasa Zapezilor, Craiasa zapezilor , Craiasa zapezilor , Degetica , DEGETICA, Degetica - vol. 9 colectia Cele mai frumoase povesti : contine CD audio, Fata din soc, Fetita cu chibrituri, Hainele imparatului, Lebedele, Mica Sirena, Mica Sirena , Pove┼čti, Povestea Lunii , Povesti, Povesti, Povestiri, Privighetoarea, Ratusca cea urata, Soldatelul de plumb, dintre care primele 34 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

0213167053