Produsul nu mai exista pe piata. Putem sa va oferim alte variante ale aceleiasi carti:
  • Povesti
    Editura: Minerva
    Pret: 14.00 RON

Anul aparitiei : 2007; Numar de pagini : 208; ISBN : 973-8976-18-9

Recenzie Povesti Slavici

Cartea "Povesti Slavici" a fost publicata in categoria Carti pentru copii / Povesti si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 16.03.2014. A fost scrisa de Ioan Slavici si a fost publicata de editura Maxim Bit. Se poate cumpara cartea Povesti Slavici prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Povesti Slavici" este de 6.99 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Povesti Slavici

Hainele cele noi ale imparatului
Cele mai frumoase povesti
Fluturasul. Povesti vesele dar scurte
Florin Andrei Ionescu
9.92 RON

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Povesti Slavici. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Ioan Slavici

Ioan Slavici a publicat inca 54 carti prezente in libraria noastra, Basme.Zana zorilor, Ioan Slavici - Opere volumul VIII : Scrieri istorice si etnografice, scrieri sociale si economice, Ioan Slavici. Opere. Volumul VI, Ioan Slavici. Opere. Volumul VII, Mara, Mara, Mara, Mara, Mara, Moara cu noroc, Moara cu noroc si alte nuvele : Cartea de acasa vol. 3, Moara cu noroc, Padureanca si alte nuvele, Moara cu noroc.Budulea Taichii.Popa Tanda, Nuvele, Nuvele (vol. 2), Opere alese, Pacala si ispravile lui, Povesti, Zana Zorilor, Basme, Basme, Basme, Basmele romanilor. volumul VIII, Cele mai frumoase povesti : Mari povestitori romani, FloriĊ£a din codru, Gura satului. Nuvele : Cartea de acasa vol. 42, Inchisorile mele, Ioan Slavici - opera literara-VII volume, Ioan Slavici. Opere. Volumele I - II, Ioan Slavici. Opere. Volumele III - IV, Ioan Slavici. Opere. Volumul V, Mara, Mara, Mara, Mara, Mara (BPT), Moara cu noroc, Moara cu noroc, Moara cu noroc, Moara cu noroc (BPT), Nuvele : Alexandru Lapusneanu, Moara cu Noroc, NUVELE, Nuvele, Nuvele (moara cu noroc. popa tanda. budulea taichii), Pacala in satul lui, Pacala in satul lui. Invat sa citesc!, Padureanca , Povesti, Povesti, Primele si ultimele, Scrieri esentiale volumele i-v, Zana zorilor, Zana Zorilor si alte basme, Zana-Zorilor si alte povesti, dintre care primele 19 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

0213167053