Povesti de noapte buna

Editura Eduard
28,00 Lei

Numar de pagini : 84 Categorie varsta : 7-10 ani; ISBN : 978-973-88204-8-7

Recenzie Povesti de noapte buna

Cartea cuprinde poveştile: Degeţica, Motanul Încălţat, Crăiasa Zăpezii, Cenuşăreasa.

A fost odată ca niciodată…o fetiţă ănăltuţă doar cât degetul cel mic…, un motan năzdrăvan, un băieţel cu inima de gheaţă, o fată frumoasă, silită să stea în cenuşă. Descoperiţi întâmplările nemaipomenite ale acestor personaje de basm!

Cartea "Povesti de noapte buna" a fost publicata in categoria Carti pentru copii / Povestile Copilariei si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 16.03.2014. A fost scrisa de Hans Christian Andersen, Fratii Grimm, Charles Perrault, si a fost publicata de editura Eduard. Se poate cumpara cartea Povesti de noapte buna prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Povesti de noapte buna" este de 28 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Povesti de noapte buna

Degetica
6.90 RON
Povestile lui Andersen
Aventurile lui Tom Sawyer
Mark Twain

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Povesti de noapte buna. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Hans Christian Andersen a publicat inca 65 carti prezente in libraria noastra, Basme, Basme de Noapte Buna, Basme si povesti, Cartea mea de povesti, Cele mai frumoase povesti : de Andersen, Cele mai frumoase povesti - DVD nr. 3 - Degetica, Cele mai indragite basme, Comoara cu povesti - Andersen : Caseta cu cinci carti, Craiasa - Zapezii, Craiasa Zapezii , Craiasa zapezii si alte povesti, Degetica, Degetica, Fetita cu chibrituri, Hainele cele noi ale imparatului, Hainele cele noi ale imparatului, Hainele cele noi ale Imparatului, Lebedele (editie de lux), Mica Sirena, Mica Sirena (editie de lux). Contine CD, Povestea vietii mele, POVESTI , Povestile copilariei : Hans Cristian Andersen , Charles Perrault , Fratii Grimm, Povestile lui Andersen, Povestiri editia a II - a, Ratusca cea urata, Ratusca cea urata, Ratusca cea urata : Editie cartonata, Ratusca cea urata, Ratusca cea urata - citim si coloram, Soldatelul de plumb, Soldatul de plumb, Talismanul, Universul basmelor lui Andersen, Alba ca zapada - repovestita dupa fratii Grimm (carte de colorat + poveste), Basme, Basme (opera completa), Basme de Hans Christian Andersen, Basme fermecate (audiobook), CARTE DE POVESTI - VOL. II, CARTE DE POVESTI - VOL. IV, Cele mai frumoase povesti, Cele mai frumoase povesti, Cele mai frumoase povesti - DVD nr.2 - Soldatelul de plumb, Craiasa Zapezii + CD, Craiasa Zapezilor, Craiasa zapezilor , Craiasa zapezilor , Degetica , DEGETICA, Degetica - vol. 9 colectia Cele mai frumoase povesti : contine CD audio, Fata din soc, Fetita cu chibrituri, Hainele imparatului, Lebedele, Mica Sirena, Mica Sirena , Poveşti, Povestea Lunii , Povesti, Povesti, Povestiri, Privighetoarea, Ratusca cea urata, Soldatelul de plumb, dintre care primele 34 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

Fratii Grimm

Fratii Grimm a publicat inca 73 carti prezente in libraria noastra, Alba ca zapada, Alba ca Zapada, Alba ca zapada, Alba ca zapada si cei sapte pitici, Alba-ca-Zapada, Basme, Blana pestrita, Cartea mea de povesti, Cele mai frumoase povesti : de Grimm, Cenusareasa : Citeste si asculta, Cenusareasa (editie de lux), Cenusareasa. Blana pestrita, Comoara cu povesti - Grimm : Caseta cu cinci carti, Croitorasul cel viteaz, Feciorii croitorului, Frumoasa din padurea adormita, Frumoasa din padurea adormita : povestim si coloram, Hans-cel-de-Fier, Hansel si Gretel, Muzicantii din Bremen, Pomul cu mere de aur, Povesti, Povestile copilariei : Hans Cristian Andersen , Charles Perrault , Fratii Grimm, Povestile Fratilor Grimm, Povestile fratilor Grimm (contine CD), Printul fermecat, Printul fermecat - citim si coloram, Scufita Rosie, Scufita Rosie, Scufita Rosie, Scufita Rosie - citim si coloram, Set : Scufita rosie, Capra cu trei iezi, Alba-ca-Zapada, Ursul pacalit de vulpe, Tom Degetel, DER GOLDENE VOGEL / PASAREA DE AUR , Alba ca zapada, Alba ca zapada , Alba ca zapada si alte povesti, Alba-ca-zapada si cei sapte pitici, Apa vietii, Apa vietii, Basme (opera completa), Basme de Fratii Grimm, Basme de Fratii Grimm, Basme nazdravane, CARTE DE POVESTI - VOL. II, Cenuşăreasa + CD, Cenusareasa , Cenusareasa, Cenusareasa (poveste+carte de colorat), Cenusareasa si alte povesti, Craiasa albinelor, Croitorasul cel viteaz, Croitorasul cel viteaz, Der goldene vogel, Die beiden wanderer, Hansel si Gretel, Hansel si Gretel (editie de lux), Imparatul Cioc-de-Sturz, Lupul si vulpea, Muzicantii din Bremen, Muzicantii din Bremen - citim si coloram, Poveşti alese, Poveşti alese, Povesti, Povesti , Povesti - Fratii Grimm, Povesti nemuritoare, Printesa Corb, Printul fermecat, Scufita Rosie, Scufita Rosie, Varza fermecata, ZANA LACULUI, dintre care primele 33 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

Charles Perrault

Charles Perrault a publicat inca 39 carti prezente in libraria noastra, Jupanul Motan sau Motanul Incaltat, Basme de Noapte Buna, Cartea mea de povesti, Cele mai frumoase povesti : de Perrault, Cenusareasa, Cenusareasa sau pantofiorul de sticla : Cndrillon ou la Petite Pantoufle de verre, Cenusareasa. Blana pestrita, Frumoasa adormita, Le Maitre-Chat ou le Chat Botte / Jupanul Pisoi sau Motanul Incaltat, Les Fees / Zanele , Motanul incaltat, Motanul incaltat, Motanul incaltat, Povesti, editia a II - a, Povestile copilariei : Hans Cristian Andersen , Charles Perrault , Fratii Grimm, Basme de Charles Perrault, Basme de Charles Perrault, CARTE DE POVESTI - VOL. IV, Cele douasprezece fete de imparat si palatul fermecat, Cenusareasa, Cenusareasa, CENUSAREASA , Frumoasa din padurea adormita, Frumoasa din padurea adormita, Frumoasa din padurea adormita + CD, MOTANUL INCALTAT, Motanul incaltat, Motanul incaltat si alte povesti, Motanul incaltat si alte povesti, Neispravitul, Piele-de-magar, Poveşti, Poveşti cu zane (Motanul incaltat) , Povesti cu vrajitori si zane, Povesti. Editie 2011, Printesa cea isteata sau Aventurile Finutei, Scufita rosie : Citeste si asculta, Scufita rosie si alte povesti, TOM DEGETEL, dintre care primele 15 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

0213167053