Potopul (2 vol.)

Editura Leda
79,77 Lei
021 316 70 53

Colectia: leda_clasic

Recenzie Potopul (2 vol.)

Potopul scriitorului polonez Henryk Sienkiewicz (1846-1916) surprinde una dintre perioadele cele mai agitate din istoria Poloniei, războiul cu suedezii, cu rădăcini temeinic înfipte în vremurile de slavă ale Poloniei medievale. Romanul este o fereastră deschisă larg spre un trecut legendar, cu parfumul unei epoci totdeauna scumpe contemporanilor.

Potop Szwedzki (Potopul Suedez) este un nume comun atribuit, in istoria Poloniei si a Lituaniei, unei serii de razboaie de dupa mijlocul secolului 17, razboaie care au lasat Polonia in ruine. Inainte de potop, regatul Poloniei era cel ma mare din Europa. insa, aceste invazii au eliminat 1/3 din populatia regatului si i-au distrus statutul de mare putere. Pierderile de vieti omenesti au fost comaparabile cu cele din al doilea razboi mondial.

"Romanul "Potopul" este un impresionant tablou poetic.Sienkiewicz nu descrie si nu reface generatiile opuse, ci le creeaza cu o intuitie geniala. Boguslaw Radziwill, Kmicic, Wolodyjowski, Zagloba (...) sunt personaje alcatuite genial, fictiuni literare perfect viabile in contextul epocii, care capteaza atentia si inalta sufletul.Potopul este marea epopee a trecutului Poloniei, care exprima continutul dintotdeauna al existentei politice a Poloniei.Este expresia spiritului national (...) in intreaga lui devenire de-a lungul istoriei. "  - Stefan Zeromski

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Potopul (2 vol.)", publicata in 3 categorii, Beletristica / Capodopere, Beletristica / Literatura universala, Beletristica / Literatura clasica, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 23.12.2017. A fost scrisa de Henryk Sienkiewicz si a fost publicata de editura Leda. Se poate cumpara cartea Potopul (2 vol.) prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Potopul (2 vol.)" este de 79.77 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Potopul (2 vol.)

Alteta regala
Thomas Mann