Portile perceptiei. Raiul si iadul

Portile perceptiei. Raiul si iadul

19,95 Lei

Colectia: ESEURI SI CONFESIUNI

Recenzie Portile perceptiei. Raiul si iadul

Intr-o dimineata din primavara anului 1953, Aldous Huxley ia patru zecimi de gram de mescalina si asteapta rabdator sa vada ce se intimpla. Dupa un timp, constata ca totul, de la florile din vaza pina la cutele pantalonilor, e complet schimbat: culorile sint mai intense si mai luminoase, iar timpul si spatiul par sa nu aiba nici o importanta. Huxley noteaza cu lux de amanunte senzatiile traite in Portile perceptiei, conchizind ca halucinogenele stimuleaza creativitatea si brodind pe marginea efectelor pe care asemenea experiente le-ar putea avea asupra artei si religiei.

In continuarea acestui eseu devenit clasic, Raiul si iadul arata ca halucinogenele pot fi folosite si pentru a ajunge la o perceptie spirituala si la revelatia personala. Raiul si iadul se refera aici, metaforic, la ceea ce Huxley considera a fi doua stari contrarii care se pot manifesta la „antipozii mintii” atunci cind se deschid „portile perceptiei” – nu doar in cadrul experientelor mistice, ci si in viata de zi cu zi.

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Portile perceptiei. Raiul si iadul", publicata in 2 categorii, Beletristica / Eseuri, Beletristica / Literatura engleza, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 29.03.2014. A fost scrisa de Aldous Huxley si a fost publicata de editura Polirom. Se poate cumpara cartea Portile perceptiei. Raiul si iadul prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Portile perceptiei. Raiul si iadul" este de 19.95 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-973-46-2684-7
Pagini: 184
Format: 10,6 x 18 cm