Pomul cu mere de aur

Pomul cu mere de aur

8,00 Lei

ISBN: 9789975692236;tipar: brosare;pagini: 16;latime: 21.5;inaltime: 28;culori: policromie;anul aparitiei: 2008;varsta: 3-8

Recenzie Pomul cu mere de aur

Cartea "Pomul cu mere de aur" a fost publicata in categoria Carti pentru copii / Povesti si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 16.03.2014. A fost scrisa de Fratii Grimm si a fost publicata de editura Prut International. Se poate cumpara cartea Pomul cu mere de aur prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Pomul cu mere de aur" este de 8 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Pomul cu mere de aur

Povesti 1, 2, 3, 4
Etienne Delessert, Eugen Ionesco
46.90 RON
Craciun in lumea copiilor
Elena Arsene, Anemarie Popescu
Gulliver in tara uriasilor
Swift Jonathan
Pacala si ispravile lui
Ioan Slavici, Ion Creanga, Dulfu Petre
5.50 RON
Hansel si Gretel
Fratii Grimm
5.70 RON

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Pomul cu mere de aur. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Fratii Grimm

Fratii Grimm a publicat inca 73 carti prezente in libraria noastra, Alba ca zapada, Alba ca Zapada, Alba ca zapada, Alba ca zapada si cei sapte pitici, Alba-ca-Zapada, Basme, Blana pestrita, Cartea mea de povesti, Cele mai frumoase povesti : de Grimm, Cenusareasa : Citeste si asculta, Cenusareasa (editie de lux), Cenusareasa. Blana pestrita, Comoara cu povesti - Grimm : Caseta cu cinci carti, Croitorasul cel viteaz, Feciorii croitorului, Frumoasa din padurea adormita, Frumoasa din padurea adormita : povestim si coloram, Hans-cel-de-Fier, Hansel si Gretel, Muzicantii din Bremen, Povesti, Povesti de noapte buna, Povestile copilariei : Hans Cristian Andersen , Charles Perrault , Fratii Grimm, Povestile Fratilor Grimm, Povestile fratilor Grimm (contine CD), Printul fermecat, Printul fermecat - citim si coloram, Scufita Rosie, Scufita Rosie, Scufita Rosie, Scufita Rosie - citim si coloram, Set : Scufita rosie, Capra cu trei iezi, Alba-ca-Zapada, Ursul pacalit de vulpe, Tom Degetel, DER GOLDENE VOGEL / PASAREA DE AUR , Alba ca zapada, Alba ca zapada , Alba ca zapada si alte povesti, Alba-ca-zapada si cei sapte pitici, Apa vietii, Apa vietii, Basme (opera completa), Basme de Fratii Grimm, Basme de Fratii Grimm, Basme nazdravane, CARTE DE POVESTI - VOL. II, Cenuşăreasa + CD, Cenusareasa , Cenusareasa, Cenusareasa (poveste+carte de colorat), Cenusareasa si alte povesti, Craiasa albinelor, Croitorasul cel viteaz, Croitorasul cel viteaz, Der goldene vogel, Die beiden wanderer, Hansel si Gretel, Hansel si Gretel (editie de lux), Imparatul Cioc-de-Sturz, Lupul si vulpea, Muzicantii din Bremen, Muzicantii din Bremen - citim si coloram, Poveşti alese, Poveşti alese, Povesti, Povesti , Povesti - Fratii Grimm, Povesti nemuritoare, Printesa Corb, Printul fermecat, Scufita Rosie, Scufita Rosie, Varza fermecata, ZANA LACULUI, dintre care primele 33 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

0213167053