Pomicultura de succes pentru amatori

Pomicultura de succes pentru amatori

20,00 Lei

Recenzie Pomicultura de succes pentru amatori

In ideea de a veni in sprijinul pomicultorilor amatori, a practicienilor, ca si incepatorilor in domeniul pomilor, am initiat un indrumar practic, cu prezentarea aspectelor ceva mia speciale, adecvate realitatilor de azi ale economiei romanesti. S-a avut in vedere faptul ca ocupatia pomicola, cu deosebire in exploatatiile mici, familiale, implica in prezent o serie de cunostinte noi, atat despre viata si cerintele pietei, respectiv ale conumatorilor de fructe.

„...Totul se schimbă. Dacă nu suntem capabili să evoluăm prin noi înşine, ca români, să nu ne mirăm atunci când alte ţări, inclusiv cele vecine nouă, devin pe zi ce trece tot mai competitive, mai puternice şi mai prezente, impunându-ne conceptul, metodele ş i produsele lor, în dauna intereselor noastre şi a viitorului nostru. Să nu se uite faptul că astăzi războaiele nu mai sunt cele de altă dată, aşa zise „calde”, de confruntare cu armele, acestea s-au mutat acum în planul economic, câştigă sigur care este c el mai bine organizat şi mai adaptat noilor condiţii. Numai perfecţionându-ne activitatea, deci prin noi înşine, avem şanse reale de progres şi de păstrare a libertăţilor. Nu ne putem împotrivi niciodată progresului şi revoluţiilor economice. Ori mergem îm preună cu acest progres, ori pierim. Să nu se uite niciodată că adevăratul izvor al libertăţii este organizarea…”

…Ideea majoră, adresată cu această ocazie micilor proprietari agricoli ai satelor este aceea de a produce marfă, de a obţine de pe suprafe ţele menţionate produsele cerute de către consumatori, inclusiv fructe, indiferent de loc, de vârstă, de posibilităţile materiale, profesionale, etc. din cuprinsul spaţiului rural şi nu numai. Acesta aste de fapt mesajul de indemn şi de speranţă, ca şi al strădaniei autorului lucrării de faţă….

Cartea "Pomicultura de succes pentru amatori" a fost publicata in categoria Agricultura / Pomicultura si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 16.03.2014. A fost scrisa de Gheorghe Stanciu si a fost publicata de editura Cetatea de Scaun. Se poate cumpara cartea Pomicultura de succes pentru amatori prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Pomicultura de succes pentru amatori" este de 20 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-973-8966-88-8
Pagini: 200
Format: 14,5 x 20,5 cm