Editura Erc Press
12.90 10.99 Lei
021 316 70 53

Volumul 6 din seria Cartea de acasa

Recenzie Poezii vol. II : Cartea de acasa vol. 6

Colectie unica de literatura romana originala si completa.

Editura Erc Press a lansat Colectia "Cartea de acasa", o serie saptamanala de volume intr-o editie de lux, menita sa ofere cititorilor scrieri de referinta ale literaturii noastre clasice si contemporane.

"Cartea de acasa" reuneste, in volume legate cu maiestrie, scrieri remarcabile, integrale, insotite de Glosare ce readuc in atentia cititorului cuvinte pierdute de vreme.

Documentarea a fost facuta din editii inaccesibile publicului larg pana acum, editii vechi, uneori unicate, adunate din arhive si anticariate.

Tabelele cronologice cuprind momente importante din viata scriitorilor care, au marcat evolutia si creatia acestora.

Mihai Eminescu (1850-1889) este cel mai mare poet roman, este “poetul nepereche”, cum il numea G. Calinescu.

Mihai Eminescu ne-a lasat o opera lirica vasta, tematica poeziilor sale fiind variata: poezie de dragoste, filozofica, poezia naturii sau sociala.
Acesta este un poet traditionalist, absorbind teme din traditia romaneasca, pe care le-a prelucrat in stil propriu, devenind astfel un mare poet national.

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Poezii vol. II", publicata in 3 categorii, Beletristica / Literatura scolara, Beletristica / Literatura romana, Beletristica / Poezie, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 23.12.2017. A fost scrisa de Mihai Eminescu si a fost publicata de editura Erc Press. Se poate cumpara cartea Poezii vol. II prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Poezii vol. II" este de 10.99 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Poezii vol. II : Cartea de acasa vol. 6

Basmele romanilor
Petre Ispirescu
11.00 8.00 RON
Heidi, fetita muntilor
Johanna Spyri
Hagi Tudose. Nuvele
12.90 10.99 RON
Pe drumuri de munte
Calistrat Hogas
12.90 10.99 RON

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Poezii vol. II : Cartea de acasa vol. 6. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Mihai Eminescu

Mihai Eminescu a publicat inca 54 carti prezente in libraria noastra, Chestiunea evreiasca, Eminescu in raza gandului etern, Fat-Frumos din lacrima, Fat-frumos din lacrima, Geniu pustiu. Sarmanul Dionis si alte scrieri in proza, Opera dramatica. 1. Lucrari originale, Poezii, Poezii vol. III : Cartea de acasa vol. 20, Poezii / Poesies, Poezii si proza, Poezii vol I : Cartea de acasa vol. 5, Poezii, editia a IV - a, Proza, Proza (BPT), Proze, editia a II - a, Basme, Basme, Basme - fairy tales, Basmele romanilor. Volumul V, Calin Nebunul, Cele mai frumoase povesti : Mari povestitori romani, Dulcea mea doamna / Eminul meu iubit. Corespondenta inedita Mihai Eminescu - Veronica Micle, Fat Frumos din lacrima : Citeste si asculta, Fat-frumos din lacrima, Integrala poetica (4 vol), Luceafarul. antume, Mihai Eminescu. Opere. Volumele I - III, Opera poetica. Editia a II-a, revazuta, Opere vol.1 - 5, Pasarea phoenix - capodopere si texte fundamentale (vol. x), Poezii, Poezii, POEZII, Poezii, Poezii, Poezii (editie bilingva romano-rusa), Poezii - Mihai Eminescu, Poezii - Mihai Eminescu : Editie Bibliofila, Poezii - poems, editie bilingva, Poezii / Poesies, Poezii Eminescu, Poezii. Antume, Poezii. poesias (editie bilingva romano-spaniola), Poezii. Postume, Poezii. Proza, Proza, Proza, Proza I : Cartea de acasa vol. 32, Proza. Volumul II : Cartea de acasa vol. 34, Rapirea Bucovinei, Romanii din afara granielor tarii, Scrieri esentiale volumele i-v, Statul. Personalitatea statului si organele puterii, Vol. 34 - Mihai Eminescu - vol II, dintre care primele 15 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

Cartea de acasa

Poezii vol. II : Cartea de acasa vol. 6
0213167053