Poezii / Poesies

Poezii / Poesies

Editura Paralela45
17,00 Lei

Colectia: Gemini

Recenzie Poezii / Poesies

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Poezii / Poesies", publicata in 2 categorii, Beletristica / Literatura romana, Beletristica / Poezie, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 04.04.2014. A fost scrisa de Mihai Eminescu si a fost publicata de editura Paralela45. Se poate cumpara cartea Poezii / Poesies prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Poezii / Poesies" este de 17 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-973-47-1402-5
Pagini: 128

Pret Poezii / Poesies

Momente. Schite
Ion Luca Caragiale
Versuri
Ion Minulescu

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Poezii / Poesies. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Mihai Eminescu

Mihai Eminescu a publicat inca 54 carti prezente in libraria noastra, Chestiunea evreiasca, Eminescu in raza gandului etern, Fat-Frumos din lacrima, Fat-frumos din lacrima, Geniu pustiu. Sarmanul Dionis si alte scrieri in proza, Opera dramatica. 1. Lucrari originale, Poezii, Poezii vol. II : Cartea de acasa vol. 6, Poezii vol. III : Cartea de acasa vol. 20, Poezii / Poesies, Poezii si proza, Poezii vol I : Cartea de acasa vol. 5, Poezii, editia a IV - a, Proza, Proza (BPT), Proze, editia a II - a, Basme, Basme, Basme - fairy tales, Basmele romanilor. Volumul V, Calin Nebunul, Cele mai frumoase povesti : Mari povestitori romani, Dulcea mea doamna / Eminul meu iubit. Corespondenta inedita Mihai Eminescu - Veronica Micle, Fat Frumos din lacrima : Citeste si asculta, Fat-frumos din lacrima, Integrala poetica (4 vol), Luceafarul. antume, Mihai Eminescu. Opere. Volumele I - III, Opera poetica. Editia a II-a, revazuta, Opere vol.1 - 5, Pasarea phoenix - capodopere si texte fundamentale (vol. x), Poezii, Poezii, POEZII, Poezii, Poezii, Poezii (editie bilingva romano-rusa), Poezii - Mihai Eminescu, Poezii - Mihai Eminescu : Editie Bibliofila, Poezii - poems, editie bilingva, Poezii Eminescu, Poezii. Antume, Poezii. poesias (editie bilingva romano-spaniola), Poezii. Postume, Poezii. Proza, Proza, Proza, Proza I : Cartea de acasa vol. 32, Proza. Volumul II : Cartea de acasa vol. 34, Rapirea Bucovinei, Romanii din afara granielor tarii, Scrieri esentiale volumele i-v, Statul. Personalitatea statului si organele puterii, Vol. 34 - Mihai Eminescu - vol II, dintre care primele 16 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

0213167053