1.415,00 Lei
021 316 70 53

Recenzie Poezii - Mihai Eminescu : Editie Bibliofila

POEZII, MIHAI EMINESCU - EDITIE BIBLIOFILA, editata pe hartie manuala “VELIN ARCHE” in tiraj de 200 de exemplare numerotate de la 1 la 200.

Fiecare volum este insotit de 6 gravuri originale realizate si imprimate de MARCEL CHIRNOAGA – considerat cel mai mare gravor roman al tuturor timpurilor -, semnate in creion.

Volumul cuprinde 5 dintre cele mai remarcabile poezii eminesciene, in versiune romana si in cele mai bune traduceri in limbile: franceza, englez si germana.

Din EDITIA BIBLIOFILA, numerotata de la 1 la 200 a volumului POEZII, Mihai EMINESCU, insotit de 6 gravuri originale, fiecare numerotate si semnate de Marcel Chirnoaga sunt disponibile ex. 91; 95; 96;97;98.

Cartea "Poezii - Mihai Eminescu" a fost publicata in categoria Beletristica / Poezie si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 26.12.2017. A fost scrisa de Mihai Eminescu si a fost publicata de editura Minerva. Se poate cumpara cartea Poezii - Mihai Eminescu prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Poezii - Mihai Eminescu" este de 1415 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: 2003
ISBN: 973-21-0702-2

Pret Poezii - Mihai Eminescu : Editie Bibliofila

Poezii vol I
Mihai Eminescu
10.99 RON
Poezii/Versek
George Bacovia
11.00 RON
Printre psalmi
Tudor Arghezi
49.90 RON
Poeme. Dichtungen
Georg Trakl
Poezii, editia a III - a
Alexandru Macedonski
Oda liberei intreprinderi
Caius Dobrescu
25.07 RON

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Poezii - Mihai Eminescu : Editie Bibliofila. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Mihai Eminescu

Mihai Eminescu a publicat inca 54 carti prezente in libraria noastra, Chestiunea evreiasca, Eminescu in raza gandului etern, Fat-Frumos din lacrima, Fat-frumos din lacrima, Geniu pustiu. Sarmanul Dionis si alte scrieri in proza, Opera dramatica. 1. Lucrari originale, Poezii, Poezii vol. II : Cartea de acasa vol. 6, Poezii vol. III : Cartea de acasa vol. 20, Poezii / Poesies, Poezii si proza, Poezii vol I : Cartea de acasa vol. 5, Poezii, editia a IV - a, Proza, Proza (BPT), Proze, editia a II - a, Basme, Basme, Basme - fairy tales, Basmele romanilor. Volumul V, Calin Nebunul, Cele mai frumoase povesti : Mari povestitori romani, Dulcea mea doamna / Eminul meu iubit. Corespondenta inedita Mihai Eminescu - Veronica Micle, Fat Frumos din lacrima : Citeste si asculta, Fat-frumos din lacrima, Integrala poetica (4 vol), Luceafarul. antume, Mihai Eminescu. Opere. Volumele I - III, Opera poetica. Editia a II-a, revazuta, Opere vol.1 - 5, Pasarea phoenix - capodopere si texte fundamentale (vol. x), Poezii, Poezii, POEZII, Poezii, Poezii, Poezii (editie bilingva romano-rusa), Poezii - Mihai Eminescu, Poezii - poems, editie bilingva, Poezii / Poesies, Poezii Eminescu, Poezii. Antume, Poezii. poesias (editie bilingva romano-spaniola), Poezii. Postume, Poezii. Proza, Proza, Proza, Proza I : Cartea de acasa vol. 32, Proza. Volumul II : Cartea de acasa vol. 34, Rapirea Bucovinei, Romanii din afara granielor tarii, Scrieri esentiale volumele i-v, Statul. Personalitatea statului si organele puterii, Vol. 34 - Mihai Eminescu - vol II, dintre care primele 16 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

0213167053