Poezii (BPT)

Poezii (BPT)

Editura Art
13,90 Lei

Colectia: Biblioteca pentru toti

Recenzie Poezii (BPT)

Poetul V. Voiculescu, despre care s-au scris biblioteci, inca asteapta sa fie descoperit. Contactul cu opera lui, in versuri sau in proza, ii ofera cititorului in primul rand prilejul unui exercitiu spiritual. Pentru ca ea insasi este un neincetat exercitiu spiritual, comunicat prin mijloace din ce in ce mai rafinate, pe masura ce autorul ei inainteaza in viata si in arta.

Antologia de fata doreste sa ofere o istorie si o configurare a directiilor tematice in care s-au desfasurat exercitiile spirituale ale lui V. Voiculescu: definirea de sine, eu-in-lume; iubirea ca impuls spre fuziune; inserarea in natura; efortul continuu de a comunica cu nivelul spiritual al realitatii. Ea ofera in primul rand o propunere de comunicare individuala, oferind punctul de pornire. Pana unde va putea inainta devine meritul fiecarui cititor. - ROXANA SORESCU

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Poezii (BPT)", publicata in 2 categorii, Beletristica / Literatura romana, Beletristica / Poezie, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Vasile Voiculescu si a fost publicata de editura Art. Se poate cumpara cartea Poezii (BPT) prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Poezii (BPT)" este de 13.9 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 9789731246574

Pret Poezii (BPT)

Anotimpuri (BPT)