Poarta-te ca o Lady, gandeste ca un barbat

34.50 32.00 Lei

Anul aparitiei : 2009; Numar de pagini : 165; ISBN : 9786065131194

Recenzie Poarta-te ca o Lady, gandeste ca un barbat

Aceasta carte este dedicata tuturor femeilor.Sper ca dupa aceasta incursiune patrunzatoare in mintea barbatilor,veti deveni mai puternice.

Poarta-te ca o Lady, gandeste ca un Barbat, afla cum gandesc barbatii despre dragoste , relatii intime, intimitate si angajamente.

Prima oara cand am auzit despre acest concept am fost intrigata. Am fost educate -unele dintre noi, cel putin- sa ne purtam ca niste doamne, dar nimeni nu ne-a spus ca drumul spre succes e legat de gandirea de tip masculin. Adevarul este ca ne-ar putea fi mai simplu asa si ca poate nu ne-am complica vietile la fel de mult ca in momentele in care gandim tipic feminin."Poarta-te ca o doamna, gandeste ca un barbat" este un concept care a fost transformat intr-o carte (aparuta in SUA in aprilie 2009 ) de catre autorul sau, Steve Harvey, actor si om de televiziune.

Iata cum si-a motivat interesul pentru acest subiect autorul unei carti care promite sa ne ajute sa patrundem in mintile barbatilor:

Steve Harvey spune:"Daca am descoperit ceva in timpul sederii mele pe acest pamant al Domnului aceste lucruri sunt: (a) prea multe femei nu stiu prea multe despre barbati, (b) barbatii fac o gramada de lucruri in relatie pentru care nu dau socoteala femeilor, pentru ca acestea nu stiu cum gandesc ei si (c) aceste lucruri pot fi schimbate."

Experienta acestui autor a fost cladita in timp, pornind de la intrebarile puse de ascultatoarele emisiunii sale de radio, majoritatea acestora punandu-si probleme in legatura cu barbatii. Interviurile cu diversi barbati faimosi, actori, sportivi si personalitati i-au servit acestuia pentru a desavarsi incursiunea in mintea celorlalti barbati. Cireasa de pe tort a fost reprezentata de propriile experiente amoroase si de povestile sentimentale ale prietenilor sai de sex masculin.

Barbatii sunt simpli!
Una din afirmatiile cele mai interesante este chiar principiul de la care noi ar trebui sa pornim este faptul ca barbatii gandescin termeni destul de simpli.

"Nu conteaza daca barbatul tau este seful unei corporatii sau nu, tot ceea ce face trece printr-un filtru -cine este el-, cum a primit acel titlu -ce face el- si recompensa pe care o primeste pentru eforturile sale -cat de mult primeste in schimb-. Aceste trei lucruri formeaza ADN-ul unui barbat si pana nu va avea aceste impliniri bifate pe lista, nu isi va fi indeplinit destinul ca barbat. Si pana nu isi va indeplini destinul, barbatul cu care te intalnesti, cel cu care esti logodita sau maritata va fi prea ocupat pentru a se focusa asupra ta sau asupra relatiei voastre."

Barbatii stiu ce vor!
Stiti ca ne place cateodata sa ne amagim gandindu-ne ca barbatii au si alte motive pentru a face un anumit lucru in afara sexului? Steve Harvey explica:

"Daca te intalnesti cu un barbat si te intreaba ce faci, de ce crezi ca vorbeste cu tine? Nu a venit langa tine ca sa invete ceva de la tine, sa descopere ce te intereseaza, ce vrei de la viata si ce nu vrei. Asta fac femeile atunci cand sunt interesate sa cunoasca pe bine. Pentru un barbat, e mult mai putin complicat: i-a placut ce a vazut si a venit langa tine sa vada daca exista vreo sansa sa obtina ceva. Nu-i pasa de personalitatea ta, nici de munca ta; prietenii tai nu inseamna nimic pentru tine si daca il iubesti sau nu pe Iisus e irelevant pentru el. Vrea doar sa stie daca se va putea culca cu tine si vorbeste cu tine ca sa determine exact cat de mult va trebui sa investeasca pentru a obtine ce doreste."

Cartea "Poarta-te ca o Lady, gandeste ca un barbat" a fost publicata in categoria Beletristica / Beletristica si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Steve Harvey si a fost publicata de editura House of Guides. Se poate cumpara cartea Poarta-te ca o Lady, gandeste ca un barbat prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Poarta-te ca o Lady, gandeste ca un barbat" este de 32 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Poarta-te ca o Lady, gandeste ca un barbat

Fiul Arhanghelului Mihail
Allan Massie