Plante si miresme biblice

Plante si miresme biblice

Editura Fiat Lux
21,80 Lei

Recenzie Plante si miresme biblice

Doi oameni de stiinta, Ovidiu Bojor si Raducanu Dumitru, au identificat in Biblie 90 de plante si i-au deticat fiecareia o monografie riguros structurata: mentiuni si semnificatii biblice, descriere stiintifica, compozitie chimica, actiune farmacologica, utilizari terapeutice, mod de administrare si, cand este cazul, contraindicatii. Sunt plante specifice spatiului in care s-au petrecut evenimentele biblice (Aloe, Balsamul, Camforul, Cassia, Cedrul, Finicul, Fisticul, Galbanul, Labdanul, Maslinul, Migdalul, Nardul, Rodiul, Scortisoara, Sicomorul, Smirna, Smochinul, Terebintul, Tamaia etc.), toate accesibile, datorita comertului modern, si cititorului roman; multe sunt insa plante care cresc si in zona noastra.

Dintre "miresmele biblice“ fac parte atat derivatele unor plante (uleiuri esentiale, rasini, vin, faina etc.), cat si preparatele din plante folosite in ritualurile religioase mentionate in Vechiul si Noul testament. In prezentarea utilizarii terapeutice ale plantelor, elementele de fitoterapia, aromaterapie si gemoterapie se impletesc cu elementele de sacroterapie, psihoterapie si silvoterapie. In conceptia autorilor, plantele si derivatele vegetale sunt pentru om o hrana complexa, care se adreseaza nu numai trupului, ci si sufletului.

Autorii considera ca intre Stiinta si Credinta nu exista antagonism, ele fiind fetele aceleiasi monede. Pe masura ce metodele de cunoastere a „intregului“ se perfectioneaza, bariera dintre Stiinta si Credinta dispare: ceea ce ieri era considerat miracol, astazi devine realitate.

Aceasta carte dezvaluie tainele plantelor din Sfanta Scriptura si vocatia lor de a ne vindeca suferintele trupesti si spirituale. Despre „sufletul“ plantelor ascuns in substante active si despre sacrificiul lor suprem dau seama cuvintele unuia dintre martirii romani intru credinta: Florile merg atat de departe cu bunatatea lor incat parfumeaza mainile celor care le strivesc.

Cartea "Plante si miresme biblice" a fost publicata in categoria Religie si teologie / Crestinism si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 17.03.2014. A fost scrisa de Ovidiu Bojor si a fost publicata de editura Fiat Lux. Se poate cumpara cartea Plante si miresme biblice prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Plante si miresme biblice" este de 21.8 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: 2007
ISBN: 978-973-9250-87-0
Pagini: 318