Programarea in PHP II. Generarea de continut multimedia

20,66 Lei

ISBN: 973-46-0305-1 ANUL APARITIEI: 2006 NUMAR PAGINI: 240 FORMAT: 160x235

Recenzie Programarea in PHP II. Generarea de continut multimedia

Dimensiunea vizuala a unui sit Web are un impact major asupra consumatorului de produse disponibile pe Internet. In consecinta, unul dintre cele mai de succes aspecte ale spatiului WWW actual il reprezinta multimedia. Pentru dezvoltatorul Web, provocarea consta in alegerea celor mai potrivite tehnologii pentru crearea unui continut dinamic util: banner-e, slideshow-uri, diagrame, coduri de bare, documente PDF etc. Limbajul PHP este unul dintre instrumentele preferate ale programatorilor Web pentru dezvoltarea de continut dinamic si bogat in elemente multimedia. Conceputa ca o continuare a volumului Programarea in PHP. Ghid practic, al aceluiasi autor, lucrarea il ghideaza pe cititor prin multitudinea de instrumente, biblioteci si formate destinate generarii de continut multimedia, punind in evidenta puterea limbajului PHP, precum si flexibilitatea acestuia in conjunctie cu alte tehnologii, asa cum sint SVG si SMIL.

Cuprins: Notiuni generale despre formatele grafice • Generarea si prelucrarea dinamica a imaginilor raster • Generarea dinamica a diagramelor • Manipularea textului in imagini • Generarea dinamica a documentelor PDF • Generarea dinamica a codurilor de bare • Generarea dinamica de continut grafic vectorial • Generarea dinamica a prezentarilor multimedia sincronizate

Cartea "Programarea in PHP II. Generarea de continut multimedia" a fost publicata in categoria Calculatoare si internet / PHP si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Traian Anghel si a fost publicata de editura Polirom. Se poate cumpara cartea Programarea in PHP II. Generarea de continut multimedia prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Programarea in PHP II. Generarea de continut multimedia" este de 20.66 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Programarea in PHP II. Generarea de continut multimedia

PHP4
Bill Mccarty