Pergamentul uitat

Pergamentul uitat

27,99 Lei

Recenzie Pergamentul uitat

Când, la începutul secolului al XV-lea, marile catedrale, domuri şi biserici ale Europei încep să se prăbuşească, populaţia este cuprinsă de panica. În aceste vremuri neliniştite, Afra, o preafrumoasă fiică de bibliotecar, îi salvează viaţa lui Ulrich von Ensingen, taciturnul mester-constructor de domuri. Cei doi se îndrăgostesc, dar, curând după aceea, soţia lui Ulrich moare, iar Afra este acuzată de vrăjitorie.

Disperată, Afra îşi aduce aminte de o caseta misterioasă, pe care o primise de la tatăl ei cu avertismentul că îi va putea aduce bogaţii, dar va distruge întreaga lume occidentală... Un pergament nescris îi nedumereşte pe cei doi îndrăgostiţi. Cu ajutorul unui alchimist, vor scoate la iveală un text latinesc care face referire la Constitutum Constantini. Dar ce este Constitutum Constantini? Treptat, Ulrich şi Afra îşi dau seama că au intrat în posesia unui document de o importanţă majoră. Dar în căutarea lor au pornit deja spionii papei, ca să-i reducă la tăcere pentru totdeauna.

Cartea "Pergamentul uitat" a fost publicata in categoria Beletristica / Thriller & Mistery si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 17.03.2014. A fost scrisa de Philipp Vandenberg si a fost publicata de editura RAO. Se poate cumpara cartea Pergamentul uitat prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Pergamentul uitat" este de 27.99 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: mai 2012
ISBN: 9786066091466
Pagini: 480