Tratat de pedagogie

Tratat de pedagogie

Editura All
59,90 Lei

Recenzie Tratat de pedagogie

Timp de peste patru decenii, Ioan Bontas a fost profesor de pedagogie la Universitatea Politehnica Bucuresti, remarcandu-se ca distins si valoros cadru didactic, educator, publicist – autor a circa 100 de lucrari: cursuri, manuale, indrumare de metodica si practica pedagogica, lucrari, articole si studii de specialitate, comunicari stiintifice si sustineri de referate si conferinte pedagogico-metodice si educative – si manager, fiind o perioada indelungata sef al disciplinei Pedagogie si sef al catedrei omonime.

Conceputa ca un manual universitar, care abordeaza problemele fundamentale ale pedagogiei, ale didacticii si ale sistemului institutional de educatie, precum si unele probleme pedagogice complementare de interes major, cum ar fi orientarea scolara si profesionala, educatia permanenta, creativitatea, cercetarea pedagogica si managementul educational, lucrarea profesorului Bontas, aflata acum la cea de-a cincea sa editie, se constituie intr-o sursa de informare stiintifico-didactica si este dedicata atat pregatirii pedagogice a studentilor din toate profilurile invatamantului superior, care doresc sa devina cadre didactice, cat si perfectionarii pedagogice a cadrelor didactice de toate specialitatile din invatamantul romanesc de toate gradele si profilurile.

Tratatul imbina traditia pozitiva cu inovatia, atat in ceea ce priveste demersurile pedagogiei romanesti, cat si cu privire la cele ale pedagogiei universitare, iar cunoasterea si aplicarea datelor din cuprinsul sau ofera posibilitatea manifestarii initiativei pedagogice ideatice si a celei practice, creative a profesorilor si a altor factori educativi interesati, astfel ca ele sa poata fi adaptate si sa satisfaca indeplinirea in conditii cat mai bune si eficiente a obiectivelor specifice fiecarei situatii concrete, relativ stabile sau aleatoare, a procesului instructiv-educativ si sa asigure o perfectionare continua a educatiei si invatamantului.

Cartea "Tratat de pedagogie" a fost publicata in categoria Stiinte / Pedagogie. Educatie si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Bontas Ioan si a fost publicata de editura All. Se poate cumpara cartea Tratat de pedagogie prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Tratat de pedagogie" este de 59.9 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 973-571-351-9

Pret Tratat de pedagogie

Despre pedagogie