Pasteluri si poezii populare ale romanilor (BPT)

Editura Art
13,90 Lei

Recenzie Pasteluri si poezii populare ale romanilor (BPT)

"D. Alecsandri împarte poeziile, culese şi întocmite de d-sa din gura poporului, în balade (cântece bătrâneşti), doine şi hore. În ele găsim poezia aproape a întregului popor: Moldova şi Ţara Muntenească, Transilvania şi Basarabia sunt deopotrivă reprezentate. Mai la fiecare poezie, la fiecare aluziune socială din ea, la fiecare cuvânt mai greu, D. Alecsandri a făcut note explicative, care, în cea mai mare parte a lor, adaugă la meritul cărţii şi cuprind observaţiuni pline de interes… Am trece mult peste marginile unui articol de revistă când am sta să relevăm toate frumuseţile din colecţiunea d-lui Alecsandri. Un singur punct ne permitem încă să semnalăm atenţiei cărturarilor noştri: cuvintele cele originale, care ne surprind mai pe fiecare pagină a acestor poezii populare…

După o lungă tăcere, din mijlocul iernei grele ce o petrecuse în izolare la Mirceşti, şi iernei mult mai grele ce o petrecea izolat în literatura ţărei sale, poetul nostru reînviat ne surprinse cu publicarea Pastelurilor… Pastelurile sunt un şir de poezii, cele mai multe lirice, de regulă descrieri, câteva idile, toate însufleţite de o simţire aşa de curată şi de puternică a naturei, scrise într-o limbă aşa de frumoasă încât au devenit fără comparare cea mai mare podoabă a poeziei lui Alecsandri, o podoabă a literaturei române îndeobşte… " - Titu Maiorescu, în "Asupra poeziei noastre populare" şi  în "Direcţia nouă în poezia şi proza română"

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Pasteluri si poezii populare ale romanilor (BPT)", publicata in 2 categorii, Beletristica / Literatura romana, Beletristica / Poezie, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 20.03.2014. A fost scrisa de Vasile Alecsandri si a fost publicata de editura Art. Se poate cumpara cartea Pasteluri si poezii populare ale romanilor (BPT) prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Pasteluri si poezii populare ale romanilor (BPT)" este de 13.9 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 9789731247014

Pret Pasteluri si poezii populare ale romanilor (BPT)

Anotimpuri (BPT)