Parapsihologia si terapiile neconventionale

Editura Niculescu
10,00 Lei

Anul aparitiei : 2006 Număr de pagini: 184 ISBN: 978-973-568-072-4

Recenzie Parapsihologia si terapiile neconventionale

TRAIM INTR-UN OCEAN DE ENERGII, PE CARE NU STIM SA LE FOLOSIM!

Un impatimit al studiilor si cercetarilor dedicate fascinantei fenomenologii paranormale, inginerul Liviu Andronovici propune in cartea sa un parcurs initiatic, angajand informatii, explicatii si interpretari scormonitoare, rezultat al consultarii unei vaste bibliografii a domeniului, accesibila mai cu seama dupa 1990, al experimentelor, in care un rol important il joaca propriul potential extrasenzorial, ca si al numeroaselor cursuri aprofundate urmate pentru a se specializa in ezoterismul curativ. Iar pledoaria sa este cu atat mai incitanta, cu cat, multa vreme, publicul interesat a fost privat de asemenea "deslusiri" si cu atat mai captivanta, cu cat decriptarea are loc intr-un limbaj comprehensiv.
Ghid dezvaluind legaturile ce se stabilesc intre corpul fizic si energiile ce-l pun in miscare, cartea isi conduce cititorul pe calea spre "adevar" si "libertate spirituala", spre "adevarul universal", absolut, mijlocind o mai buna cunoastere de sine si o aflare a "drumului" pe care-l avem de urmat in viata. Cunoasterea in aceasta privinta, ca in oricare alta, isi are insa etapele ei si, desigur, se cuvine ca acumularile sa fie exploatate metodic, directie in care structura lucrarii si calauzeste. Alegandu-si "energiile" ca punct central al dezbaterii, Liviu Andronovici ofera explicatii inedite asupra acestora, sustinute stiintific, enumerand tehnicile complementare de vindecare, bazate pe deplasarea acestora si pe eliminarea blocajelor energetice, tinzand catre obtinerea de rezultate in "campul energiilor universale".
Informativa in prima ei parte si aplicativa in cea de-a doua, cu precizarea catorva elemente necesare pentru completarea, corectarea, refacerea si vindecarea corpurilor energetice, lucrarea este un adevarat concentrat apologetic in domeniu, in vreme ce multitudinea interventiilor inedite ale autorului (opinii, caracterizari si concluzii) ii confera un profund caracter de originalitate.

Introducere;

Parapsihologia si energia;

Legi si reguli in extrasenzorial;

Legaturi intre fizic si energia bio (naturala);

Curente filosofico-religioase;

Metode de vindecare alternative;

Tehnici extrasenzoriale;

Calitatile omului;

Citirea caracterului si a viitorului;

Taramuri initiatice;

Civilizatii extraterestre. Fenomenul OZN;

Puterea cuvintelor si a gandurilor;

Reincarnare si karma;

Vindecarea in aura;

Post Scriptum;

Anexa (simboluri; surse ilustratii);

Bibliografie.

"Magia este o tehnică divinatorie care s-a dezvoltat în Europa, în anumite cercuri, în principal în scopul protecţiei personale, fiind des folosita în domeniul medical..." Continuare...

"Magia este lucrul cu energiile universului. Pentru aceast trebuie să auzi, să vezi, să simţi, să miroşi ceea ce nu poate fi per ceput prin simţurile fizice. Pentru obţinerea acestor capacităţi..." Continuare...

Cartea "Parapsihologia si terapiile neconventionale" a fost publicata in categoria Psihologie / Psihoterapie si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 18.03.2014. A fost scrisa de Liviu Andronovici si a fost publicata de editura Niculescu. Se poate cumpara cartea Parapsihologia si terapiile neconventionale prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Parapsihologia si terapiile neconventionale" este de 10 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Parapsihologia si terapiile neconventionale

O minunata nefericire
Boris Cyrulnik