Papesa Ioana

Papesa Ioana

Editura All
44,90 Lei

Recenzie Papesa Ioana

Timp de o mie de ani barbatii i-au negat existenta – Papesa Ioana, femeia care s-a deghizat in barbat si a izbutit sa conduca crestinatatea timp de doi ani. Acum, acest roman fascinant da viata legendei prin portretul unei femei de neuitat care se lupta cu limitarile pe care sufletul ei nu le poate accepta.

Cand fratele ei mai mare moare intr-un atac al vikingilor, geniala tanara Ioana isi asuma identitatea acestuia si intra la o manastire benedictina unde, dandu-se drept fratele John Anglicus, se face remarcata ca tamaduitor si carturar. Ajungand in cele din urma la Roma, e prinsa curand in plasa unui melanj periculos de pasiune puternica si politica controversata ce-i ameninta viata, chiar daca o ridica pe cel mai inalt tron al lumii apusene.

Donna Woolfolk Cross a absolvit cum laude Phi Beta Kappa, la Universitatea Pennsylvania in 1969, cu o diploma in engleza. Dupa absolvire s-a mutat la Londra si a lucrat ca asistent editorial pentru o editura mica de pe Fleet Street, W.H. Allen & Co. In 1973, Cross s-a mutat la Syracuse, New York, cu sotul ei si a inceput sa predea la catedra de engleza de la un colegiu din nordul statului New York. Este autoarea a doua carti cu teme lingvistice - Abuzul cuvantului si Medialimbajul - si coautoare a lucrarii Vorbind despre cuvinte. Produsul a sapte ani de scrieri si cercetari, Papesa Ioana este primul ei roman. Cross lucreaza la un nou roman cu actiunea plasata in Franta secolului al XVII-lea

Cartea "Papesa Ioana" a fost publicata in categoria Beletristica / Beletristica si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 16.03.2014. A fost scrisa de Donna Woolfolk Croos si a fost publicata de editura All. Se poate cumpara cartea Papesa Ioana prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Papesa Ioana" este de 44.9 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Papesa Ioana

Lovitura de teatru
Amanda Quick