Zapada

Zapada

38,00 Lei

ISBN: 978-973-669-589-6; Număr pagini: 568 / Format: 14×21, 6 cm; Anul apariţiei: 2008
Colectia: pamuk

Recenzie Zapada

Orhan Pamuk (n. 1952) este cel mai cunoscut şi, totodată, cel mai controversat scriitor turc contemporan, asumat de întreaga Europă ca una dintre cele mai valoroase şi originale voci ale ultimilor ani. Născut la Istanbul, Pamuk a urmat studii de arhitecură la Universitatea Tehnică din oraşul natal, abandonate ulterior; în 1976 a absolvit Institutul de Jurnalistică al aceleiaşi universităţi. Din 1974 s-a consacrat aproape în întregime scrisului, după ce, o vreme, cochetase cu pictura.

Opera sa, elogiată cu entuziasm de critici şi tra-dusă în peste 45 de limbi, cuprinde romane — printre care Beyaz Kale (Fortăreaţa albă, 1985), Kara Kitap (Cartea neagră, 1990), Yeni Hayat  (Viaţa cea nouă, 1994), Benim Adım Kırmızı (Mă numesc Roşu, 1998), Kar (Zăpada, 2002) — şi un volum de memorii de-dicat Istanbulului. Recunoaşterea internaţio-nală s-a concretizat şi într-o pleiadă de premii prestigioase, precum: The Independent Award for Foreign Fiction, Prix de la Découverte Européenne, Prix du Meilleur Livre Étranger, International Impac Dublin Literary Award, Prix Médicis Étranger, Friedenspreis ş.a.

În 2006, lui Orhan Pamuk i-a fost decernat Premiul Nobel pentru Literatură.

„O nouă stea s-a ivit la Răsărit: Orhan Pamuk.“
The New York Times Book Review

Revenit în Turcia după un lung exil politic în Europa occidentală, poetul  face o călătorie la Kars, în estul Turciei, pentru a asista la alegerile locale şi a investiga o stranie „epidemie de sinucideri“ care bântuie printre tinerele din oraş. În cele trei zile petrecute în târgul copleşit de ninsori apocaliptice, Ka se confruntă cu realităţile contemporane ale ţării sale, dar şi cu zonele întunecate ale propriei identităţi.

„Viaţa cea nouăla care aspiră se dovedeşte însă a fi o himeră; sentimentul apăsător de înfrângere care-l stăpâneşte la întoarcerea în Germania, teritoriu al exilului şi indeterminării, îl va urmări până în ultimele clipe ale vieţii.

„O lectură esenţială pentru timpurile noastre…“
Margaret Atwood

„O operă majoră… măiestrit construită şi bântuită de dilemele lumii contemporane… impresionantă prin anvergură, francheţe şi umor…“
John Updike

Romanul Zăpada a fost distins cu:

• Prix Médicis Etranger, 2005
  • Prix Méditerranée Etranger, 2006
Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Zapada", publicata in 3 categorii, Carti cadou / Carti cadou, Beletristica / Premii literare, Beletristica / Literatura universala, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 17.03.2014. A fost scrisa de Orhan Pamuk si a fost publicata de editura Curtea Veche. Se poate cumpara cartea Zapada prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Zapada" este de 38 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Zapada

Scuze
19.90 RON