Pamantul de sub talpile ei

29,95 Lei
021 316 70 53

Colectia: BIBLIOTECA POLIROM
Seria: Seria de autor Salman Rushdie

Recenzie Pamantul de sub talpile ei

Despre Pamintul de sub talpile ei, o varianta moderna a mitului orfic, Salman Rushdie declara: „Mitul lui Orfeu este asemenea unui triunghi al artei, iubirii si mortii. Un mit pentru epoca noastra intunecata: mitul unui pamint nesigur, care ne crapa sub picioare, deschizindu-si falcile pentru a ne inghiti cu totul. O societate care a devenit cruda, superficiala, lacoma, bigota, desarta. Si, in mijlocul acestei lumi, jelim o generozitate pierduta, incercind sa intelegem – si sa aratam – in ce consta aceasta. Un mit al dragostei ca neasteptata descoperire a pamintului solid de sub picioarele noastre tremuratoare”.

„Singurul lucru de care sint constient este ca ma pricep sa ma fac mic. Mic, nu din punct de vedere fizic, pentru ca sint inalt si bine cladit, ci din punct de vedere psihic. s…t Exista experiente pe care le port in minte, amintiri pe care le pot lesne evoca ori de cite ori vreau sa ma conving de valoarea mea redusa. In felul acesta, o forma de modestie autoimpusa, un produs al vietii si greselilor mele din trecut a devenit taina supravietuirii mele.“ - Salman Rushdie

„Pamintul de sub talpile ei e o fiara care devoreaza cultura pop, istorie imaginara si mit. Tirul epic al lui Rushdie n-a fost niciodata atit de impresionant. Avem in fata ochilor un romancier extraordinar, care actio-neaza asemenea unui maestru al metamorfozelor, preschimbind viata, arta si limbajul intr-un labirint subteran al imaginatiei.” - Don DeLillo

„In acest roman, toate granitele se estompeaza: cea dintre culorile pielii, dintre viata si moarte, dintre Orient si Occident, dintre imaginatie si realitate. O carte despre faima, despre dragostea care invinge moartea, despre coruptie si realitati alternative, despre anii ’60 si anii ’90, despre mituri si catastrofe. Un Ulise al rock’n’roll-ului.” - The Independent

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Pamantul de sub talpile ei", publicata in 2 categorii, Beletristica / Literatura universala, Beletristica / Literatura engleza, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 23.12.2017. A fost scrisa de Salman Rushdie si a fost publicata de editura Polirom. Se poate cumpara cartea Pamantul de sub talpile ei prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Pamantul de sub talpile ei" este de 29.95 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Pamantul de sub talpile ei

Cosmos
Witold Gombrowicz