Pacala si ispravile lui

Pacala si ispravile lui

5,50 Lei

Anul aparitiei : 2008 Numar de pagini : 272 ISBN : 9789738459762

Recenzie Pacala si ispravile lui

Antologia de fata strange intre paginile ei cele mai celebre si mai faimoase dintre aventurile lui Pacala. Lumea snoavelor, povestirilor si povestilor avandu-l ca erou pe Pacala este cea a satului românesc traditional, prin fata ochilor cititorului perindandu-se boieri, bogatani, crasmari, tarani slabi de minte, nuntasi, preoti, dieci, dascali, avocati, negustori, vecini etc.

Cartea "Pacala si ispravile lui" a fost publicata in categoria Carti pentru copii / Povesti si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Ioan Slavici, Ion Creanga , Dulfu Petre, si a fost publicata de editura Steaua Nordului. Se poate cumpara cartea Pacala si ispravile lui prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Pacala si ispravile lui" este de 5.5 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Pacala si ispravile lui

Povestea gastelor
George Cosbuc
6.50 RON
Cartea mea de povesti
Hans Christian Andersen, Fratii Grimm, Charles Perrault
64.90 RON
Craciun in lumea copiilor
Elena Arsene, Anemarie Popescu
Micul print. Editie 2011
Antoine De Saint-Exupery
35.99 RON
Alba ca zapada
Fratii Grimm
6.00 RON

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Pacala si ispravile lui. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Ioan Slavici

Ioan Slavici a publicat inca 54 carti prezente in libraria noastra, Basme.Zana zorilor, Ioan Slavici - Opere volumul VIII : Scrieri istorice si etnografice, scrieri sociale si economice, Ioan Slavici. Opere. Volumul VI, Ioan Slavici. Opere. Volumul VII, Mara, Mara, Mara, Mara, Mara, Moara cu noroc, Moara cu noroc si alte nuvele : Cartea de acasa vol. 3, Moara cu noroc, Padureanca si alte nuvele, Moara cu noroc.Budulea Taichii.Popa Tanda, Nuvele, Nuvele (vol. 2), Opere alese, Povesti, Povesti Slavici, Zana Zorilor, Basme, Basme, Basme, Basmele romanilor. volumul VIII, Cele mai frumoase povesti : Mari povestitori romani, Floriţa din codru, Gura satului. Nuvele : Cartea de acasa vol. 42, Inchisorile mele, Ioan Slavici - opera literara-VII volume, Ioan Slavici. Opere. Volumele I - II, Ioan Slavici. Opere. Volumele III - IV, Ioan Slavici. Opere. Volumul V, Mara, Mara, Mara, Mara, Mara (BPT), Moara cu noroc, Moara cu noroc, Moara cu noroc, Moara cu noroc (BPT), Nuvele, Nuvele : Alexandru Lapusneanu, Moara cu Noroc, NUVELE, Nuvele (moara cu noroc. popa tanda. budulea taichii), Pacala in satul lui, Pacala in satul lui. Invat sa citesc!, Padureanca , Povesti, Povesti, Primele si ultimele, Scrieri esentiale volumele i-v, Zana zorilor, Zana Zorilor si alte basme, Zana-Zorilor si alte povesti, dintre care primele 19 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

Ion Creanga

Ion Creanga a publicat inca 91 carti prezente in libraria noastra, Amintiri din copilarie, Amintiri din copilarie : Povestiri, Amintiri din copilarie. Povesti. Povestiri (BPT), Amintiri, povesti, povestiri. Editie de lux, Capra cu trei iezi, Capra cu trei iezi, Capra cu trei iezi : Material didactic pentru activitati de gradinita, Capra cu trei iezi, Fata babei si fata mosneagului, Povestea lui Harap Alb, Povestea lui Harap-Alb, Povestea povestilor (audiobook), Povesti, Povesti si povestiri, Povesti, amintiri, povestiri, Povesti, povestiri si amintiri, Povesti, Povestiri, Amintiri, Punguţa cu doi bani, Punguta cu doi bani : Sa ne jucam pe calculator, Punguta cu doi bani, Punguta cu doi bani - citim si coloram, Ursul pacalit de vulpe, Ursul pacalit de vulpe : Sa ne jucam pe calculator, Ursul pacalit de vulpe, Povesti, Povestiri, Amintiri din Copilarie , Punguta cu doi bani, Amintiri din copilarie, Amintiri din copilarie, Amintiri din copilarie, AMINTIRI DIN COPILARIE, Amintiri din copilarie, Amintiri din copilarie - Povesti. Povestiri : Cartea de acasa vol. 1, Amintiri din copilarie. Povesti. Povestiri, Amintiri din copilarie. Povesti. Povestiri, Amintiri din copilarie. Povestiri : Editie 2012, Capra cu trei iezi , Capra cu trei iezi , Capra cu trei iezi + CD - vol. 6, CARTE DE POVESTI - VOL. I, CARTE DE POVESTI - VOL. II, CARTE DE POVESTI - VOL. IV, Cartea de Aur a povestilor, Cele mai frumoase povesti : Mari povestitori romani, Danila Prepeleac, Danila Prepeleac, Fata babei si fata mosneagului , Fata babei si fata mosneagului , Harap Alb, Harap-alb , Harap-alb , La cirese , La scaldat , La scaldat. Invat sa citesc!, Nazdravaniile lui Pacala, Opere volumele i-v, Poveşti. Povestiri. Amintiri, Poveşti. Povestiri. Amintiri, POVEŞTI, POVESTIRI, POVESTIRI DIDACTICE, Poveste, Povestea lui Stan Patitul, Povestea porcului, Povestea povestilor, Povestea unui om lenes, Povestea unui om lenes, Povesti si povestiri, Povesti, povestiri, Povesti, povestiri, amintiri, Povesti, povestiri. amintiri din copilarie, Povesti,Povestiri, Amintiri, Povesti. povestiri. amintiri, Povesti.Amintiri.Povestiri, editia a III - a, Punguta cu doi bani , Punguta cu doi bani, Punguta cu doi bani , Punguta cu doi bani, Punguta cu doi bani, Punguta cu doi bani , Punguta cu doi bani, Punguta cu doi bani si alte povesti, Punguta cu doi bani,capra cu trei iezi, Pupaza din tei , Pupaza din tei. Invat sa citesc!, Scufita rosie , Soacra cu 3 nurori, Soacra cu trei nurori si alte povesti, Ursul pacalit de vulpe , Ursul pacalit de vulpe , Ursul pacalit de vulpe, Ursul pacalit de vulpe, Ursul pacalit de vulpe , Ursul pacalit de vulpe (carte de colorat + poveste), dintre care primele 24 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

Dulfu Petre

Dulfu Petre a publicat inca 6 carti prezente in libraria noastra, Ispravile lui Pacala, Iisus Mantuitorul : Dupa Sfanta Scriptura, Ispravile lui pacala, Ispravile lui Pacala, Ispravile lui Pacala, Pacala si ispravile lui, dintre care prima este pe stoc si poate fi expediata imediat.

0213167053