Pacala in satul lui

Pacala in satul lui

Editura Corint
10,80 Lei

Recenzie Pacala in satul lui

Cartea "Pacala in satul lui" a fost publicata in categoria Carti pentru copii / Povestile Copilariei si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 17.03.2014. A fost scrisa de Ioan Slavici si a fost publicata de editura Corint. Se poate cumpara cartea Pacala in satul lui prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Pacala in satul lui" este de 10.8 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Pacala in satul lui

BASME
Petre Ispirescu
64.90 RON
Povestea vorbei
Anton Pann
5.50 RON
Ratusca cea urata
7.50 RON

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Pacala in satul lui. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Ioan Slavici

Ioan Slavici a publicat inca 54 carti prezente in libraria noastra, Basme.Zana zorilor, Ioan Slavici - Opere volumul VIII : Scrieri istorice si etnografice, scrieri sociale si economice, Ioan Slavici. Opere. Volumul VI, Ioan Slavici. Opere. Volumul VII, Mara, Mara, Mara, Mara, Mara, Moara cu noroc, Moara cu noroc si alte nuvele : Cartea de acasa vol. 3, Moara cu noroc, Padureanca si alte nuvele, Moara cu noroc.Budulea Taichii.Popa Tanda, Nuvele, Nuvele (vol. 2), Opere alese, Pacala si ispravile lui, Povesti, Povesti Slavici, Zana Zorilor, Basme, Basme, Basme, Basmele romanilor. volumul VIII, Cele mai frumoase povesti : Mari povestitori romani, Floriţa din codru, Gura satului. Nuvele : Cartea de acasa vol. 42, Inchisorile mele, Ioan Slavici - opera literara-VII volume, Ioan Slavici. Opere. Volumele I - II, Ioan Slavici. Opere. Volumele III - IV, Ioan Slavici. Opere. Volumul V, Mara, Mara, Mara, Mara, Mara (BPT), Moara cu noroc, Moara cu noroc, Moara cu noroc, Moara cu noroc (BPT), NUVELE, Nuvele, Nuvele : Alexandru Lapusneanu, Moara cu Noroc, Nuvele (moara cu noroc. popa tanda. budulea taichii), Pacala in satul lui. Invat sa citesc!, Padureanca , Povesti, Povesti, Primele si ultimele, Scrieri esentiale volumele i-v, Zana zorilor, Zana Zorilor si alte basme, Zana-Zorilor si alte povesti, dintre care primele 20 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

0213167053