Ioan Slavici. Opere. Volumul VII

Ioan Slavici. Opere. Volumul VII

68,67 Lei

Colectia: opere

Recenzie Ioan Slavici. Opere. Volumul VII

Cartea "Ioan Slavici. Opere. Volumul VII" a fost publicata in categoria Beletristica / Literatura romana si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 19.03.2014. A fost scrisa de Ioan Slavici si a fost publicata de editura Univers Enciclopedic. Se poate cumpara cartea Ioan Slavici. Opere. Volumul VII prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Ioan Slavici. Opere. Volumul VII" este de 68.67 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Ioan Slavici. Opere. Volumul VII

Primul meu fum
Andra Matzal
Adela
Garabet Ibraileanu
Amantii
Ion Pitoiu-Dragomir
22.54 RON
Pagini bizare
Urmuz
Un port la rasarit (BPT)
Radu Tudoran
13.90 RON

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Ioan Slavici. Opere. Volumul VII. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Ioan Slavici

Ioan Slavici a publicat inca 54 carti prezente in libraria noastra, Basme.Zana zorilor, Ioan Slavici - Opere volumul VIII : Scrieri istorice si etnografice, scrieri sociale si economice, Ioan Slavici. Opere. Volumul VI, Mara, Mara, Mara, Mara, Mara, Moara cu noroc, Moara cu noroc si alte nuvele : Cartea de acasa vol. 3, Moara cu noroc, Padureanca si alte nuvele, Moara cu noroc.Budulea Taichii.Popa Tanda, Nuvele, Nuvele (vol. 2), Opere alese, Pacala si ispravile lui, Povesti, Povesti Slavici, Zana Zorilor, Basme, Basme, Basme, Basmele romanilor. volumul VIII, Cele mai frumoase povesti : Mari povestitori romani, FloriĊ£a din codru, Gura satului. Nuvele : Cartea de acasa vol. 42, Inchisorile mele, Ioan Slavici - opera literara-VII volume, Ioan Slavici. Opere. Volumele I - II, Ioan Slavici. Opere. Volumele III - IV, Ioan Slavici. Opere. Volumul V, Mara, Mara, Mara, Mara, Mara (BPT), Moara cu noroc, Moara cu noroc, Moara cu noroc, Moara cu noroc (BPT), Nuvele : Alexandru Lapusneanu, Moara cu Noroc, NUVELE, Nuvele, Nuvele (moara cu noroc. popa tanda. budulea taichii), Pacala in satul lui, Pacala in satul lui. Invat sa citesc!, Padureanca , Povesti, Povesti, Primele si ultimele, Scrieri esentiale volumele i-v, Zana zorilor, Zana Zorilor si alte basme, Zana-Zorilor si alte povesti, dintre care primele 19 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

0213167053