Sonete, Furtuna : Opere vol. I

Sonete, Furtuna : Opere vol. I

Editura Paralela45
29,00 Lei

Formatul: 14 x 20; ISBN: 978-973-47-0907-6 vol. I 978-973-47-0908-3; Nr. volume: 1; Nr. pagini: 368; Anul aparitiei: 2010

Recenzie Sonete, Furtuna : Opere vol. I

Volumul de fata inaugureaza o noua serie a Operelor lui William Shakespeare, cu traduceri noi, intr-o limba romana moderna, accesibila cititorilor si spectatorilor de azi. Noile traduceri propun unele distantari interpretative fata de solutiile precursorilor (dictate de evolutia criticii interpretative anglo-saxone si de perfectionarea instrumentelor lor de lucru), dar si conservarea formelor specifice teatrului elisabetan (versul alb, pantametrul iambic si cupletul rimat alternate cu proza) si a functiei comunicative a dialogului in teatru, intr-o încercare de unificare a notiunilor, aparent ireconciliabile, de „traducere filologica” si „traducere pentru scena”. Este o serie de autor suta la suta necenzurata din punct de vedere politic, social si religios, si nebowdlerizata (adica necenzurata in latura obscen-argotica a limbii), insotita de un bogat aparat critic realizat de o prestigioasa echipa de universitari de larga recunoastere internationala in domeniul studiilor shakespeariene.
Acest prim volum reuneste Sonetele – in traducerea inspirata a Violetei Popa, un pas inainte in fidelitatea fata de original si in modernizarea discursului poetic, dar si in conservarea ambiguitatii liricii shakespeariene, care a iscat atatea controverse peste secole – si, nu intamplator, comedia Furtuna, piesa care, in editia in-folio din 1623, era asezata in fruntea integralei Shakespeare.
Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Sonete, Furtuna", publicata in 3 categorii, Beletristica / Capodopere, Beletristica / Literatura engleza, Beletristica / Teatru, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 17.03.2014. A fost scrisa de William Shakespeare si a fost publicata de editura Paralela45. Se poate cumpara cartea Sonete, Furtuna prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Sonete, Furtuna" este de 29 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Sonete, Furtuna : Opere vol. I

Eneida
Publius Vergilius Maro