Omul de la capatul firului (Hardcover)

Omul de la capatul firului (Hardcover)

Editura Nemira
29,90 Lei

Recenzie Omul de la capatul firului (Hardcover)

Cartea se straduieste sa ilustreze un crampei din efortul neobosit al unor eroi anonimi, dus pe frontul invizibil al contraspionajului. Tuturor acestora le inchin un modest omagiu cu prilejul aniversarii - la 30 august 1973 - a douazeci si cinci de ani de la crearea oraganului Securitatii Statului - Autoarea

Un omagiu adus eroilor anonimi care au luptat pe frontul invizibil al contraspionajului, Omul de la capătul firului spune povestea pasionantă a unei investigatii încâlcite. Rodica-Ojog Brasoveanu o arată în actiune pe Minerva Tutovan, dusman de temut al răufăcătorilor, unul dintre cele mai reusite personaje ale romancierei.

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Omul de la capatul firului (Hardcover)", publicata in 2 categorii, Beletristica / Literatura romana, Beletristica / Thriller & Mistery, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 20.03.2014. A fost scrisa de Rodica Ojog-Brasoveanu si a fost publicata de editura Nemira. Se poate cumpara cartea Omul de la capatul firului (Hardcover) prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Omul de la capatul firului (Hardcover)" este de 29.9 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: ianuarie 2012
ISBN: 978-606-579-259-3
Pagini: 256
Format: 12 x 22 cm

Pret Omul de la capatul firului (Hardcover)

Deania neagra
Alexandru Petria
24.00 RON

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Omul de la capatul firului (Hardcover). Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Rodica Ojog-Brasoveanu

Rodica Ojog-Brasoveanu a publicat inca 41 carti prezente in libraria noastra, Ochii jupanitei Ed. a II - a - 2006, 320 de pisici negre, A inflorit liliacul, Agentul Secret Al Lui Altin-Bey, Agentul secret al lui Altin-Bey (Hardcover), Al cincilea as : Editia a II - a, Al cincilea as, Al cincilea as (Hardcover), Ancheta în infern, Anonima de miercuri, Apel din necunoscut. Hardcover, Barbatii sunt niste porci, Barbatii sunt niste porci : Editia a III - a, Buna seara, Melania! (Hardcover), Cianura pentru un suras (Hardcover), Cianura pentru un suras, 2 vol., Cocosatul are alibi, Cosmar, Disparitia statuii din parc, Enigma la mansarda, Enigma la mansarda, Fiara, Grasa si proasta : Editia a III - a, Grasa si proasta, Intalnire la Elysee, Letopisetul de argint, Logofatul de taina, Logofatul de taina (Hardcover), Moartea semneaza indescifrabil, Necunoscuta din congelator, O toaleta a la Liz Taylor, Ochii Jupanitei Ed. a III - a - 2008, Poveste imorala, Poveste imorala. Editia a III - a, Razbunarea slutilor, Sa nu ne uitam la ceas, Sa nu ne uitam la ceas 2008, Stilet cu sampanie (Hardcover), Telefonul din bikini, Violeta din safe, Vulturul dincolo de cornul lunii, dintre care prima este pe stoc si poate fi expediata imediat.

0213167053