O minunata nefericire

O minunata nefericire

30,00 Lei
021 316 70 53

Recenzie O minunata nefericire

Cînd te minunezi să întîlneşti copii care triumfă asupra celor mai cumplite încercări.
Mirarea nu datează de ieri, de azi. Întotdeauna oamenii sunt uimiţi în faţa copiilor care au depăşit nenorocirile şi şi-au clădit o viaţă decentă în ciuda lor. Se „minunează” pentru că aceşti micuţi au „triumfat” asupra unei imense „suferinţe”. Minunea şi suferinţa sînt deja asociate. Cît despre sentimentul de triumf, pentru ca el să ajungă în spiritul victimei, trebuie ca aceasta să fi avut timpul să scrie mai multe capitole din povestea sa pentru ca, întorcîndu-se în trecut, să poată să-şi dea seama că a învins.
Şi totuşi, chiar în momentul agresiunii, există deja un sentiment amestecat de suferinţă şi de speranţă. Copilul visează: „Într-o zi am să mă salvez... Într-o zi mă voi răzbuna... le voi arăta eu lor...”, şi plăcerea visului, combinată cu durerea realităţii, îi permite să o suporte.

Boris Cyrulnik, etolog şi neuropsihiatru francez, relatează în lucrarea sa, O minunată nefericire, concluziile la care a ajuns în urma cercetărilor asupra conceptului de rezilienţă, această uimitoare capacitate a fiinţei umane de a depăşi traumele şi rănile emoţionale cele mai cumplite: boală, doliu, viol, tortură, război… Bazîndu-se pe multitudinea de cazuri reale studiate atît în cabinetul său de psihoterapie, cît şi în misiunile în străinătate – Bosnia, Cambogia, Brazilia, Rusia – autorul ne explică modul în care, şi în încercările cele mai odioase, oamenii pot să triumfe şi să aibă o viaţă normală datorită abilităţilor căpătate în copilărie.

Cartea "O minunata nefericire" a fost publicata in categoria Psihologie / Psihoterapie si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 23.12.2017. A fost scrisa de Boris Cyrulnik si a fost publicata de editura Elena Francisc Publishing. Se poate cumpara cartea O minunata nefericire prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "O minunata nefericire" este de 30 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret O minunata nefericire

Depresia. Evadare din infern
Sorin Ene