Ochiul dragonului

Ochiul dragonului

Editura Paralela45
35,00 Lei

Colectia: CONEXIUNI

Recenzie Ochiul dragonului

Figura lui Vlad Tepes m-a fascinat inca din copilarie, de la primele lectii de istorie. Remarcabila personalitate a domnitorului muntean, legendar inca din timpul vietii, m-a urmarit, poate ca si pe altii, o lunga perioada de timp. Dar ideea unui roman despre Vlad Tepes mi-a incoltit prin anii `70, inainte sa aud de Bram Stoker si de literatura vampirista. Romanul de fata e in acelasi timp si un omagiu adus in fond unui principe martir care s-a jertfit… pe altarul crestinatatii, al apararii si conservarii valorilor stravechi ale civilizatiei europene, ale moralei si demnitatii unui neam atat de vitregit destinal. (…)

Genul romanesc ar fi scutit pe autor de rigoarea cercetarii de specialitate, totusi, in economia opusului se opereaza cu o fantezie moderata, naratiunea urmand, uneori pana la detaliu, realitatea istorica desprinsa din cronici, precum si cea a documentului strict stiintific. Scris deliberat intr-o maniera clasica, traditionala, adaptata subiectului istoric, avand un substrat polemic, romanul se doreste accesibil, adresandu-se unei largi si variate categorii de cititori. Reusita ramane la libera judecata a lectorului. - Autorul

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Ochiul dragonului", publicata in 2 categorii, Beletristica / Literatura fantasy, Beletristica / Literatura romana, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Ion Moise si a fost publicata de editura Paralela45. Se poate cumpara cartea Ochiul dragonului prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Ochiul dragonului" este de 35 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Ochiul dragonului

13 povestiri
Aldous Huxley