O victima a dictaturii argentiniene

O victima a dictaturii argentiniene

Editura All
24,90 Lei

Recenzie O victima a dictaturii argentiniene

În timpul negrei dictaturi argentiniene, militarii au reţinut şi au ucis sute de oameni. Femeilor însărcinate ajunse în captivitate în centrele ilegale de detenţie li se luau copiii, care erau oferiţi sub alt nume familiilor simpatizante ale regimului. La douăzeci şi şapte de ani, Victoria Donda, activistă în organizaţiile pentru Drepturile Omului, află că este o victimă a adopţiilor ilegale, că numele ei nu este Analía şi că adevăraţii săi părinţii au fost ucişi chiar de unchiul ei, ofiţer în armată. Pusă faţă în faţă cu destinul, Victoria este obligată să îşi reconstruiască istoria şi identitatea, spunând răspicat, de fiecare dată când are ocazia, Numele meu e Victoria.

Victoria Donda s-a născut în 1977, la Buenos Aires, într-un centru clandestin de detenţie. În 1998 a devenit membră în mişcarea de stânga Venceremos, în timp ce încă era studentă la Facultatea de Drept. În 2004 a lucrat alături de Alicia Kirchner la Ministerul Dezvoltării Sociale, apoi a participat la programul Claudia Falcone pentru apărarea Drepturilor Omului. În prezent este deputată în Parlamentul argentinian.

Cartea "O victima a dictaturii argentiniene" a fost publicata in categoria Beletristica / Bestseller si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 26.03.2014. A fost scrisa de Victoria Donda si a fost publicata de editura All. Se poate cumpara cartea O victima a dictaturii argentiniene prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "O victima a dictaturii argentiniene" este de 24.9 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-973-724-361-4
Pagini: 208

Pret O victima a dictaturii argentiniene