O sa va ingropam! Cronica maretului deceniu

32,95 Lei

Colectia: HEXAGON

Recenzie O sa va ingropam! Cronica maretului deceniu

„Istoria e de partea noastra. O sa va ingropam!”, le-a spus Hrusciov in 1956 ambasadorilor occidentali la Moscova. In deceniul care a urmat, tensiunile dintre URSS si SUA au atins apogeul, iar omenirea a ajuns in pragul unui nou razboi mondial si al unei catastrofe nucleare. Pornind de la datele oficiale si de la informatii mai putin accesibile publicului larg, Victor Suvorov dezvaluie adevaratele cauze ale crizei Berlinului sau ale crizei rachetelor din Cuba, trecute sub tacere de propaganda oficiala, de politicieni si istorici, atit in Rusia, cit si in afara ei.

Fostul agent GRU prezinta intrigile politice si lupta pentru putere din interiorul conducerii PCUS, precum si unele detalii esentiale privitoare la confruntarea dintre serviciile de informatii ale celor doua superputeri sau la construirea celei mai mari bombe atomice sovietice. Concluziile sale arunca o lumina noua asupra evenimentelor care au marcat climatul politic din a doua jumatate a secolului XX, influentind decisiv relatiile dintre URSS si SUA si evolutia Razboiului Rece.

"în timpul marilor succese ale Uniunii Sovietice obţinute în cosmos, în popor circula şi era puternic alimentată de propaganda oficială o poveste despre un tip de rachetă deosebită,..." Continuare...

"Nu demult, am urmărit pe unul dintre posturile americane de televiziune o dezbatere despre torturi. Unul dintre politicieni spunea: noi suntem americani! Nu avem dreptul să ne ocupăm cu aşa ceva!..." Continuare...

Cartea "O sa va ingropam! Cronica maretului deceniu" a fost publicata in categoria Istorie / Istorie universala si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 16.03.2014. A fost scrisa de Victor Suvorov si a fost publicata de editura Polirom. Se poate cumpara cartea O sa va ingropam! Cronica maretului deceniu prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "O sa va ingropam! Cronica maretului deceniu" este de 32.95 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-973-46-2536-9
Pagini: 384
Format: 13,5 x 20 cm