O dorinta de Craciun

Editura Lira
19,90 Lei
021 316 70 53

Recenzie O dorinta de Craciun

O dorintă de Crăciun reuneste două încântătoare povesti, pe alocuri amuzante, în mare parte emotionante, care vă vor transpune în atmosfera magică si irezistibilă a sărbătorilor de iarnă.

Stephanie Marshall îsi doreste ca de sărbători să le poată oferi celor două fiice ale ei o casă nouă, si pentru asta munceste din greu ca manager al unui magazin de echipamente sportive. Dar după un diferend cu atrăgătorul ei sef, Eddie O'Brian, acest vis pare să se îndepărteze tot mai mult, si problemele nu întârzie să apară. Magia sărbătorilor îi va cuprinde în curând pe toti, iar dragostea, atât de mult asteptată de Stephanie si de Eddie, se va înfiripa în pofida tuturor obstacolelor care le stau în cale...

Meredith s-a preocupat mereu să aibă o viată plină: conduce o pensiune, are grijă de cei doi copii ai surorii ei pe care aceasta i-a abandonat, organizează spectacolul de Crăciun din orăselul în care locuieste – totul pentru a-si alunga din minte secretul care o chinuie încă din adolescentă. Dar acum în viata ei apare Logan Taylor, un bărbat fermecător, care nu se lasă intimidat de răceala lui Meredith, si care pare hotărât să-i demonstreze că si pentru ea poate exista Un Crăciun fericit.

Cartea "O dorinta de Craciun" a fost publicata in categoria Carti cadou / Carti de Craciun si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 23.12.2017. Se poate cumpara cartea O dorinta de Craciun prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "O dorinta de Craciun" este de 19.9 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: decembrie 2011
ISBN: 978-606-600-598-2
Pagini: 272