O credinta oarba in ingeri

O credinta oarba in ingeri

Editura Leda
39,90 Lei

Recenzie O credinta oarba in ingeri

Un roman cinematic, cu puterea de a te face să dai pagină după pagină, cartea aceasta ambiţioasă caută răspunsuri la multe dintre întrebările vieţii. – Good Book Guide

1939. Într-un orăşel din sudul Americii, Joseph Vaughan, un băiat de doisprezece ani, află de atacul brutal şi uciderea unei fetiţe, prima dintr-o serie de crime abominabile ce vor zgudui paşnica localitate în decada ce va urma. Mânat de teamă şi un simţ al datoriei, Joseph înfiinţează, împreună cu prietenii săi, Paznicii, un grup hotărât să le protejeze pe fetiţele din Augusta Falls, Georgia, de răul aciuat în mijlocul lor. Dar criminalul le scapă, iar ei asistă neajutoraţi cum copil după copil este răpit din rândurile lor.

Chiar şi atunci când oribilele crime încetează, umbra fricii îl va urmări constant pe Joseph Vaughan. Obsedat de acest trecut, va căuta adevărul vreme de cincizeci de ani, pentru ca în final să se confrunte cu coşmarul care i-a întunecat întreaga viaţă...

R. J. Ellory (n. 1965) este un bine-cunoscut scriitor britanic, autor de bestselleruri, tradus în nenumărate limbi şi deţinător a numeroase premii prestigioase pentru literatură poliţistă. Toate romanele sale – Candlemoth (2003), Ghostheart (2004), A Quiet Vendetta (2005), City of Lies (2006), A Simple Act of Violence (2008), The Anniversary Man (2009), Saints of New York (2010) şi Bad Signs (2011), precum şi cartea de faţă, A Quiet Belief in Angels (O credinţă oarbă în îngeri) apărută în 2007 în Marea Britanie – s-au vândut în sute de mii de exemplare.

R.J. Ellory a studiat grafica şi fotografia şi chiar a intenţionat să urmeze o carieră în jurnalism fotografic, intenţie care însă nu s-a materializat niciodată. A cântat la chitară într-o formaţie, după care a renunţat la scena muzicală şi şi-a îndreptat atenţia către filosofie şi lectură. A început să scrie acum mai bine de zece ani şi de atunci şi-a dedicat tot timpul scrisului. Este căsătorit, are un băiat şi locuieşte în Marea Britanie.

Romanul O credinţă oarbă în îngeri a fost tradus în douăzeci şi cinci de limbi, nominalizat la Barry Award for Best British Crime Fiction 2008, Prix Du Polar Européen 2008 al săptămânalului francez Le Point, The 813 Trophy şi Quebec Booksellers' Prize 2008 şi a câştigat Prix du Roman Noir al săptămânalului francez Le Nouvel Observateur. The Strand Magazine Best Thriller of the Year, Prix Livre De Poche 2010 şi The US Indie Excellence Award for Best Mystery. De curând, Ellory a terminat scenariul de film pentru regizorul francez Olivier Dahan, deţinător al premiului Oscar, care a achiziţionat drepturile de ecranizare.

Cartea "O credinta oarba in ingeri" a fost publicata in categoria Beletristica / Literatura fantasy si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 20.03.2014. A fost scrisa de R. J. Ellory si a fost publicata de editura Leda. Se poate cumpara cartea O credinta oarba in ingeri prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "O credinta oarba in ingeri" este de 39.9 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-973-102-438-7
Pagini: 608
Format: 10,5 x 17,5 cm