Noul dictionar universal al limbii române (Noul DEX) : Editia de lux

179.00 134.11 Lei

Recenzie Noul dictionar universal al limbii române (Noul DEX) : Editia de lux

Cartea "Noul dictionar universal al limbii române (Noul DEX)" a fost publicata in categoria Dictionare si ghiduri / Dictionare ale limbii romane si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 16.03.2014. A fost scrisa de Ioan Oprea, Carmen Gabriela Pamfil, Rodica Radu, Victoria Zastroiu, si a fost publicata de editura Litera International. Se poate cumpara cartea Noul dictionar universal al limbii române (Noul DEX) prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Noul dictionar universal al limbii române (Noul DEX)" este de 134.109 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: 2008
ISBN: 978-973-675-307-7
Pagini: 1888
Format: 19,5 x 26 cm

Pret Noul dictionar universal al limbii române (Noul DEX) : Editia de lux

Dictionar de metafore
Marin Buca
Dictionar de cuvinte compuse
Mohorea Ciprian
Dictionar de omonime de buzunar
Nicolae Felecan
6.00 RON
Dictionar de omonime, paronime, sinonime, antonime
Creta Zorela, Gherman Cristina
18.90 RON
Dictionar Explicativ Scolar
Ecaterina Nicolescu
12.89 RON

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Noul dictionar universal al limbii române (Noul DEX) : Editia de lux. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Ioan Oprea

Ioan Oprea a publicat inca 10 carti prezente in libraria noastra, Dictionar universal ilustrat al limbii romane : Volumul 10, Dictionar universal ilustrat al limbii romane : Volumul 6, Dictionar universal ilustrat al limbii romane : Volumul 3, Dictionar universal ilustrat al limbii romane : Volumul 5, Dictionar universal ilustrat al limbii romane : Volumul 9, Dictionar universal ilustrat al limbii romane : Volumul 4, Dictionar universal ilustrat al limbii romane : Volumul 8, Dictionar universal ilustrat al limbii romane : Volumul 12, Dictionar universal ilustrat al limbii romane : Volumul 7, Dictionar universal ilustrat al limbii romane : Volumul 11, dintre care prima este pe stoc si poate fi expediata imediat.

Carmen Gabriela Pamfil

Carmen Gabriela Pamfil a publicat inca 13 carti prezente in libraria noastra, Dictionar universal ilustrat al limbii romane : Volumul 10, Alexandru Philippide, Dictionar universal ilustrat al limbii romane : Volumul 2, Dictionar universal ilustrat al limbii romane : Volumul 7, Dictionar universal ilustrat al limbii romane : Volumul 12, Dictionar universal ilustrat al limbii romane : Volumul 6, Dictionar universal ilustrat al limbii romane : Volumul 11, Dictionar universal ilustrat al limbii romane : Volumul 3, Dictionar universal ilustrat al limbii romane : Volumul 5, Dictionar universal ilustrat al limbii romane : Volumul 9, Dictionar universal ilustrat al limbii romane : Volumul 4, Dictionar universal ilustrat al limbii romane : Volumul 1, Dictionar universal ilustrat al limbii romane : Volumul 8, dintre care prima este pe stoc si poate fi expediata imediat.

Rodica Radu

Rodica Radu a publicat inca 9 carti prezente in libraria noastra, Dictionar universal ilustrat al limbii romane : Volumul 10, Dictionar universal ilustrat al limbii romane : Volumul 7, Dictionar universal ilustrat al limbii romane : Volumul 6, Dictionar universal ilustrat al limbii romane : Volumul 3, Dictionar universal ilustrat al limbii romane : Volumul 5, Dictionar universal ilustrat al limbii romane : Volumul 9, Dictionar universal ilustrat al limbii romane : Volumul 4, Dictionar universal ilustrat al limbii romane : Volumul 8, Dictionar universal ilustrat al limbii romane : Volumul 2, dintre care prima este pe stoc si poate fi expediata imediat.

Victoria Zastroiu

Victoria Zastroiu a publicat inca 12 carti prezente in libraria noastra, Dictionar universal ilustrat al limbii romane : Volumul 10, Dictionar universal ilustrat al limbii romane : Volumul 4, Dictionar universal ilustrat al limbii romane : Volumul 1, Dictionar universal ilustrat al limbii romane : Volumul 8, Dictionar universal ilustrat al limbii romane : Volumul 2, Dictionar universal ilustrat al limbii romane : Volumul 7, Dictionar universal ilustrat al limbii romane : Volumul 12, Dictionar universal ilustrat al limbii romane : Volumul 6, Dictionar universal ilustrat al limbii romane : Volumul 11, Dictionar universal ilustrat al limbii romane : Volumul 3, Dictionar universal ilustrat al limbii romane : Volumul 5, Dictionar universal ilustrat al limbii romane : Volumul 9, dintre care prima este pe stoc si poate fi expediata imediat.

0213167053