Noua revolutie dietetica

Editura Niculescu
10,00 Lei
021 316 70 53

Anul aparitiei : 2003 Num─âr de pagini: 256 ISBN: 978-973-568-689-9

Recenzie Noua revolutie dietetica

"Prieteni saritori, vecini si cunoscuti binevoitori v-au sfatuit una si alta in ale slabitului? V-ati scrantit mana copiind tot soiul de retete si sfaturi, care mai de care mai fanteziste si mai asa-zis infailibile, care, incercate n-au dat cine stie ce rezultate? Uitati toate astea si aruncati si caietul ala, colectia aia de retete, in care va puseseti atata nadejde!"

Kilogramele in plus nu reprezinta doar o problema de infatisare, "de cosmetica", ci si una de sanatate, caci, privite din aceasta ultima perspectiva, ele se afla frecvent la originea tulburarilor care afecteaza starea de sanatate individuala (diabet, hipertensiune arteriala, bolicardiovasculare si cancer), calitatea regimului general de viata. Ce sa mai vorbim despre costurile pe care le implica rezolvarea "necazurilor" legate de obezitate, deloc neglijabile?

Autorii volumului - dr. Maurice Larocque, specialist in tratarea obezitatii si promotor al unui concept inedit in tratamentul acesteia, autor a nu mai putin de sate carti tematice, o autoritate internationala in domeniu, presedinte al Asociatiei Medicilor care Trateaza Obezitatea (AMTO), si dr. Dominic Larose, specialist nutritionist, cercetator al consecintelor obezitatii asupra bolilor, vicepresedinte al AMTO - intentioneaza sa va faca partasi la o adevarata "revolutie dietetica", una care sa va redea pofta de viata, fara a va taia una dintre placerile ei, pofta de mancare, pastrandu-va insa o silueta rezonabila.
Prin sfaturi judicioase, rod a nu mai putin de 30 de ani de experienta nutritionista, si nu mai putin de 260 de "retete fara foame" (preparate din carne, peste si fructe de mare, legume, salate, paste, preparate din oua si omlete, tarte, deserturi), usor si rapid de preparat, dar mai ales impunandu-va respectarea a patru "principii de capatai", nu foarte drastice ("mai multa miscare"; "inlaturarea grasimilor saturate"; "evitarea glucidelor cu absorbtie rapida" si "consumul unei surse de proteine la 4 ore"), cartea va va invata, inainte de orice, gustul bun al... preventiei!

Cartea "Noua revolutie dietetica" a fost publicata in categoria Sanatate, nutritie, sport / Nutritie si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 29.12.2017. A fost scrisa de Maurice Larocque, Dominic Larose, si a fost publicata de editura Niculescu. Se poate cumpara cartea Noua revolutie dietetica prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Noua revolutie dietetica" este de 10 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Noua revolutie dietetica

Alimentatia gravidei
Leonella Nava