Necunoscuta de la Wildfell Hall

Necunoscuta de la Wildfell Hall

Editura Lira
14,90 Lei

Recenzie Necunoscuta de la Wildfell Hall

"Dar dacă el nădăjduise cumva ca replica să-i i e salutată  drept o manifestare de virtuozitate în domeniul umorului,  eşecul lui fu vizibil, întrucât nimeni nu râse. Numai că  asta nu-l descumpăni şi nici nu-l dezamăgi prea mult; de  îndată ce luă o nouă îmbucătură de pâine cu unt şi se  pregătea să mai soarbă din ceai, deveni atât de conştient  de spiritul de care dăduse dovadă, încât fora irezistibilă  a umorului său îl obligă să sară de la masă şi să âşnească  din odaie înecându-se şi horcăind.

Peste câteva minute  îl auzirăm cu toii ipând de-i lua urechile, din grădină. Cât despre mine, mi-era tare foame, aşa că m-am mul- umit să-mi iau în tăcere ceaiul, şunca şi pâinea prăjită,  în timp ce mama şi soră-mea sporovăiau înainte, conti- nuând să discute situaia evidentă sau neevidentă şi  istoria probabilă sau improbabilă a misterioasei doamne". - fragment

Cartea "Necunoscuta de la Wildfell Hall" a fost publicata in categoria Beletristica / Beletristica si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 27.03.2014. A fost scrisa de Anne Bronte si a fost publicata de editura Lira. Se poate cumpara cartea Necunoscuta de la Wildfell Hall prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Necunoscuta de la Wildfell Hall" este de 14.9 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: martie 2012
ISBN: 978-606-600-734-4
Pagini: 544