Necunoscuta din Palazzo d'Oro

Necunoscuta din Palazzo d'Oro

Editura Leda
39,90 Lei

Recenzie Necunoscuta din Palazzo d'Oro

„Extrem de tulburător. O demonstraţie de maestru în utilizarea detaliilor şi a evocărilor încărcate de senzualitate.” – FINANCIAL TIMES

Un tânăr american soseşte la Palazzo d’Oro, în Sicilia, în anii ’60. Sărac, dar debordând de trufia tinereţii şi de talent artistic abia înmugurit, acceptă propunerea de a deveni companionul unei frumoase şi fascinante aristocrate. Iar relaţia lor – formală şi rece în timpul zilei, toridă şi pătimaşă noaptea – îl duce într-un punct în care nimic, nici măcar iubita lui, nu este ceea ce pare.

PAUL THEROUX (n. 1941) este un celebru şi prolific scriitor american, autor de romane, volume de povestiri şi literatură de călătorie. După ce a studiat la Universitatea din Maine şi apoi la Universitatea din Massachusetts Amherst, unde a obţinut un B.A. în Engleză, s-a alăturat programului Corpul Păcii în 1963, lucrând ca profesor în Malawi. Acuzat de spionaj şi exclus din Corpul Păcii, a plecat ulterior în Uganda pentru a preda la Universitatea Makerer din Kampala. Apoi, după ce a ţinut timp de doi ani cursuri la Universitatea din Singapore, s-a stabilit în Anglia împreună cu familia. În prezent, locuieşte în Hawaii şi la Cape Cod, în Statele Unite.

Printre cele mai cunoscute cărţi ale sale se numără The Great Railway Bazaar (descrierea unei călătorii cu trenul din Marea Britanie în Japonia şi înapoi), The Old Patagonian Express (o călătorie cu trenul de la Boston până în Argentina), Riding the Iron Rooster (în care relatează o vizită în China), Dark Star Safari (o călătorie de la Cairo la Cape Town), romanele A Dead Hand, The Elephanta Suite etc.

Pentru lucrările sale, Theroux a primit numeroase premii şi distincţii prestigioase (James Tait Black Memorial Prize, Whitbread Prize, Thomas Cook Travel Book Prize, American Academy and Institute of Arts and Letters Award for Literature etc.). Theroux este, de asemenea, membru al Royal Society of Literature şi al Royal Geographical Society din Marea Britanie.

Cartea "Necunoscuta din Palazzo d'Oro" a fost publicata in categoria Beletristica / Literatura fantasy si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 14.10.2015. A fost scrisa de Paul Theroux si a fost publicata de editura Leda. Se poate cumpara cartea Necunoscuta din Palazzo d'Oro prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Necunoscuta din Palazzo d'Oro" este de 39.9 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-973-102-379-3
Pagini: 384

Pret Necunoscuta din Palazzo d'Oro