Ne jucam si invatam - activitati transdisciplinare pentru clasa I

Editura Aramis
7,50 Lei

Recenzie Ne jucam si invatam - activitati transdisciplinare pentru clasa I

Activitatile transdisciplinare cuprinse in aceasta lucrare se adreseaza deopotriva invatatorilor, sprijinindu-i in demersul organizarii si derularii unor activitati interesante si incitante, dar si celor mai mici scolari, care pot folosi temele si sarcinile de lucru in momentele de relaxare dintre activitatile de la clasa.

Materialul abordeaza o tematica diversa, iar temele si sarcinile didactice se imbina armonios si vizeaza continuturi ce apartin tuturor ariilor curriculare si disciplinelor de studiu.

Cartea "Ne jucam si invatam - activitati transdisciplinare pentru clasa I" a fost publicata in categoria Suport scolar / Auxiliare cls. I si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Cleopatra Mihailescu, Tudora Pitila, si a fost publicata de editura Aramis. Se poate cumpara cartea Ne jucam si invatam - activitati transdisciplinare pentru clasa I prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Ne jucam si invatam - activitati transdisciplinare pentru clasa I" este de 7.5 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Ne jucam si invatam - activitati transdisciplinare pentru clasa I

Educatie plastica – caiet, clasa I
Vasile Mihalache, Ana Rusescu
8.91 5.00 RON
Caiet special abecedar (Elefantel) clasa I
Marcela Penes, Celina Iordache
8.89 7.01 RON
Caiet special matematica , clasa I (Aricel)
Marcela Penes, Celina Iordache
8.90 7.01 RON
Caiet de limba si literatura romana. Clasa I
Ioan Sas, Maria-Lia Sas, Adela Lazar, Rodica Halmu
Cunoasterea mediului. Caiet de lucru
Mirela Ilie, Marilena Nedelcu

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Ne jucam si invatam - activitati transdisciplinare pentru clasa I. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Cleopatra Mihailescu

Cleopatra Mihailescu a publicat inca 65 carti prezente in libraria noastra, Abecedar – fise de lucru, clasa I, Ştiu să lucrez la...Ştiinţe ale naturii clasa a IV-a. Fişe, Caiet pentru vacanta. Activitati interdisciplinare clasa a III-a, Caiet pentru vacanta. Activitati interdisciplinare clasa a IV-a, Cunoasterea mediului – manual, clasa a II-a , Cunoasterea mediului, clasa a II-a. Caietul elevului. Partea a II-a , Cunoasterea mediului, clasa a II-a. Caietul elevului. Partea I-a, Educatie civica – manual, clasa a IV-a, Educatie civica. Caietul elevulu, clasa a IV-a, Educatie civica. Culegere de texte pentru clasele III-IV, Educatie pentru sanatate - clasa a IV-a, Educatie pentru sanatate. Clasa a II - a, Educatie pentru sanatate. Clasa a III - a, Educatie pentru sanatate. Clasa I, Geografie – manual, clasa a IV-a, Geografie, clasa a IV-a. Caietul elevului, Istorie – manual, clasa a IV-a, Istorie clasa a IV-a. Caietul elevului, Limba romana : Culegere clasa a III - a, Limba Romana si Literatura Romana clasa a IV-a. Caietul elevului. Partea a II-a , Limba Romana si Literatura Romana clasa a IV-a. Caietul elevului. Partea I-a , Limba Romana, clasa a III-a. Caietul elevului. Partea I-a , Limba romana. Culegere pentru clasa a II-a, Limba romana. Culegere pentru clasa a IV-a, Limba si literatura romana, clasa a II-a. Caietul elevului. Partea a II-a, Limba si literatura romana. Caietul elevului. Clasa a III - a, partea a II - a, Limba si literatura româna – manual, clasa a II-a, Limba si literatura româna, clasa a IV-a – manual , Ma pregatesc sa fiu cel mai bun. Clasa I : Pregatirea concursurilor scolare transdisciplinare, Rezolvam probleme citind povesti, Sa deslusim tainele textelor literare - clasa a II-a, Sa deslusim tainele textelor literare - clasa a III-a, Sa deslusim tainele textelor literare - clasa a IV-a, Set caiete Cunoasterea mediului pentru clasa a II-a(semestrele I si II), Set caiete Limba Romana pentru clasa a III-a (semestrele I si II), Stiinte ale naturii, clasa a III-a. Caietul elevului, Stiinte ale naturii, clasa a IV-a. Caietul elevului, Stiu foarte bine la... cunoasterea mediului - clasa a II-a, Stiu foarte bine la... educatie civica - clasa a IV-a, Stiu foarte bine la... geografie - clasa a IV-a, Stiu foarte bine la... istorie - clasa a IV-a, Stiu foarte bine la... limba romana - clasa a IV-a, Stiu foarte bine la... limba romana - clasa I, Stiu foarte bine la... Limba romana, clasa a III-a, Stiu sa lucrez la...Cunoasterea mediului, clasa a II-a. Fise, Stiu sa lucrez la...Cunoasterea mediului, clasa I. Fise, Teste de limba romana. 56 de teste de aprofundare si dezvoltare. Clasa a IV-a, Abecedar, Abecedar. Caietul elevului. Partea a II-a, Abecedar. Caietul elevului. Partea I-a, Caiet pentru vacanta clasa a II-a, Caiet pentru vacanta. Activitati interdisciplinare clasa I, De la gradinita la scoala : 32 de fise pentru perioada prealfabetara si prematematica, Geografie clasa a IV-a (manual in limba germana), Limba Romana, cls. a III-a. Caietul elevului. Partea a II-a, Limba romana. Culegere clasa I, Limba si literatura româna – manual, clasa a III-a, Limba si literatura româna, clasa a II-a. Caietul elevului. Partea I-a, Scriitori romani. Fise de portofoliu, clasele II-IV, Set caiete Abecedar (semestrele I si II), Set caiete Limba si literatura romana pentru clasa a IV-a : Caietul elevului partea I si partea a II - a, Stiinte ale naturii – manual, clasa a III-a, Stiinte ale naturii – manual, clasa a IV-a, Sunt cel mai bun – pregatirea concursurilor scolare transdisciplinare : Clasele III-IV, Vreau sa fiu cel mai bun – pregatirea concursurilor scolare transdisciplinare : Clasa a II-a, dintre care primele 47 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

Tudora Pitila

Tudora Pitila a publicat inca 69 carti prezente in libraria noastra, Abecedar – fise de lucru, clasa I, Ştiu să lucrez la... Istorie clasa a IV-a. Fişe, Ştiu să lucrez la...Ştiinţe ale naturii clasa a III-a. Fişe, Ştiu să lucrez la...Ştiinţe ale naturii clasa a IV-a. Fişe, Caiet pentru vacanta. Activitati interdisciplinare clasa a II-a, Caiet pentru vacanta. Activitati interdisciplinare clasa a III-a, Caiet pentru vacanta. Activitati interdisciplinare clasa a IV-a, Cunoasterea mediului – manual, clasa a II-a , Cunoasterea mediului, clasa a II-a. Caietul elevului. Partea a II-a , Cunoasterea mediului, clasa a II-a. Caietul elevului. Partea I-a, Educatie civica – manual, clasa a IV-a, Educatie civica. Caietul elevulu, clasa a IV-a, Educatie civica. Culegere de texte pentru clasele III-IV, Educatie pentru sanatate - clasa a IV-a, Educatie pentru sanatate. Clasa a II - a, Educatie pentru sanatate. Clasa a III - a, Educatie pentru sanatate. Clasa I, Geografie – manual, clasa a IV-a, Geografie, clasa a IV-a. Caietul elevului, Istorie – manual, clasa a IV-a, Istorie clasa a IV-a. Caietul elevului, Limba romana : Culegere clasa a III - a, Limba Romana si Literatura Romana clasa a IV-a. Caietul elevului. Partea a II-a , Limba Romana si Literatura Romana clasa a IV-a. Caietul elevului. Partea I-a , Limba Romana, clasa a III-a. Caietul elevului. Partea I-a , Limba romana. Culegere pentru clasa a II-a, Limba romana. Culegere pentru clasa a IV-a, Limba si literatura romana, clasa a II-a. Caietul elevului. Partea a II-a, Limba si literatura romana. Caietul elevului. Clasa a III - a, partea a II - a, Limba si literatura româna – manual, clasa a II-a, Limba si literatura româna, clasa a IV-a – manual , Ma pregatesc sa fiu cel mai bun. Clasa I : Pregatirea concursurilor scolare transdisciplinare, Rezolvam probleme citind povesti, Sa deslusim tainele textelor literare - clasa a II-a, Sa deslusim tainele textelor literare - clasa a III-a, Sa deslusim tainele textelor literare - clasa a IV-a, Set caiete Cunoasterea mediului pentru clasa a II-a(semestrele I si II), Set caiete Limba Romana pentru clasa a III-a (semestrele I si II), Stiinte ale naturii, clasa a III-a. Caietul elevului, Stiinte ale naturii, clasa a IV-a. Caietul elevului, Stiu foarte bine la... cunoasterea mediului - clasa a II-a, Stiu foarte bine la... educatie civica - clasa a IV-a, Stiu foarte bine la... geografie - clasa a IV-a, Stiu foarte bine la... istorie - clasa a IV-a, Stiu foarte bine la... limba romana - clasa a IV-a, Stiu foarte bine la... limba romana - clasa I, Stiu foarte bine la... Limba romana, clasa a III-a, Stiu sa lucrez la...Cunoasterea mediului, clasa a II-a. Fise, Stiu sa lucrez la...Cunoasterea mediului, clasa I. Fise, Teste de limba romana. 56 de teste de aprofundare si dezvoltare. Clasa a IV-a, Abecedar, Abecedar. Caietul elevului. Partea a II-a, Abecedar. Caietul elevului. Partea I-a, Ştiu să lucrez la...Ştiinţe ale naturii clasa a IV-a. Fişe, Caiet pentru vacanta clasa a II-a, Caiet pentru vacanta. Activitati interdisciplinare clasa I, De la gradinita la scoala : 32 de fise pentru perioada prealfabetara si prematematica, La Zoo, Limba Romana, cls. a III-a. Caietul elevului. Partea a II-a, Limba romana. Culegere clasa I, Limba si literatura româna – manual, clasa a III-a, Limba si literatura româna, clasa a II-a. Caietul elevului. Partea I-a, Scriitori romani. Fise de portofoliu, clasele II-IV, Set caiete Abecedar (semestrele I si II), Set caiete Limba si literatura romana pentru clasa a IV-a : Caietul elevului partea I si partea a II - a, Stiinte ale naturii – manual, clasa a III-a, Stiinte ale naturii – manual, clasa a IV-a, Sunt cel mai bun – pregatirea concursurilor scolare transdisciplinare : Clasele III-IV, Vreau sa fiu cel mai bun – pregatirea concursurilor scolare transdisciplinare : Clasa a II-a, dintre care primele 50 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

0213167053