Mudra. Arta gesturilor sacre

Mudra. Arta gesturilor sacre

Editura Ram
23,00 Lei

Recenzie Mudra. Arta gesturilor sacre

Putem declara cu certitudine ca destinul nostru sta in mainile noastre si aceasta ar trebui sa o intelegem literar. Nu numai pentru ca la nivelul palmelor avem anumite linii care pot sa ne dea informatii despre trecut si viitor, ci pentru a fiecare deget are functia sa si puterea sa in cadrul organismului nostru. Dacac stim cum sa folosim aceasta putere, putem sa mentinem starea de sanatate fizica si starea de pace mentala.

Cand le spun pacientilor la inceput despre mudre, prima lor reactie este plina de scepticism. Ei ma intreaba: Cum poate boala mea sa fie ameliorata doar prin punerea impreuna a degetelor intr-o anumita forma? Dar indata ce incep sa aiba incredere si isi continua exercitiile, ei incep sa perceapa efecte pozitive si scepticismul lor incepe sa se transforme intr-o stare de uimire. Apoi le explic ca acestetehnici, care par foarte simple, sunt cadouri nepretuite ce ne-au fost daruite de maestrii spirituali iluminati, care au trait in timpuri stravechi. - Keshav Dev (maestru yoghin indian si terapeut)

Cartea "Mudra. Arta gesturilor sacre" a fost publicata in categoria Religie si teologie / Alte culte si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Swami Atmananda si a fost publicata de editura Ram. Se poate cumpara cartea Mudra. Arta gesturilor sacre prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Mudra. Arta gesturilor sacre" este de 23 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-973-7726-21-6
Pagini: 159

Pret Mudra. Arta gesturilor sacre