Motivatie si personalitate

Motivatie si personalitate

Editura Trei
59,00 Lei

Recenzie Motivatie si personalitate

Motivaţie şi personalitate reprezintă consemnarea originală a activităţii desfăşurate de unul dintre cei mai creativi psihologi ai secolului al XX-lea. Ea a devenit o lucrare de referinţă pentru orice om preocupat de teoriile lui Abraham H. Maslow, fapt dovedit de interesul crescând manifestat de autori care semnează în cele mai importante reviste de psihologie, educaţie, afaceri, studii sociale şi din alte domenii. Deşi prima ediţie a acestei cărţi a fost publicată în 1954, iar a doua în 1970, influenţa sa a continuat să crească o dată cu trecerea timpului. Din 1971 până în 1976, Motivaţie şi personalitate a fost citată ca material bibliografic de 489 de ori, deci de peste 97 de ori pe an. Din 1976 până în 1980, la peste 20 de ani de la prima ediţie, numărul trimiterilor bibliografice a crescut la 791, aceasta însemnând în medie 198 de trimiteri pe an. […]

Maslow susţine că toate trebuinţele umane pot fi organizate într-o ierarhie, începând cu trebuinţele fizice — de aer, hrană şi apă. Apoi urmează alte patru niveluri, ale trebuinţelor psihice — de securitate, dragoste, respect şi actualizare a sinelui. În viziunea sa, trebuinţele superioare sunt reale şi fac parte integrantă din natura noastră umană în aceeaşi măsură cu nevoia de hrană. Maslow evită simplificările excesive ale poziţiei comportamentale şi ale celei freudiene.

Abraham H. Maslow este întemeietor al psihologiei umaniste din care s-au dezvoltat mai multe psihoterapii situate dincolo de freudism şi comportamentalism. Profesor la Brandeis University între 1951 şi 1969, Maslow a rămas în istoria psihologiei prin contribuţia sa cea mai importantă cunoscută ca «ierarhia trebuinţelor».

Cartea "Motivatie si personalitate" a fost publicata in categoria Psihologie / Psihologie motivationala si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 16.03.2014. A fost scrisa de Abraham H Maslow si a fost publicata de editura Trei. Se poate cumpara cartea Motivatie si personalitate prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Motivatie si personalitate" este de 59 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Motivatie si personalitate

Fii pozitiv!
Rich DeVos