Mother of M.

Mother of M.

Editura Tritonic
30,00 Lei

Colectia: Lit

Recenzie Mother of M.

Daca li s-ar pune intrebarea ce au mai de pret pe lume, multi oameni ar raspunde: "copiii". Copiii reprezinta nu numai unul dintre scopurile existentei, ci si o noua sansa, o continuare a vietii parintilor. In timpul din ce in ce mai comprimat al ultimilor ani, viata pare uneori o stafeta transmisa prea rapid unor descendenti care se nasc pregatiti pentru marile transformari ale societatii contemporane.

Dar ce se intampla daca un copil a venit pe lume atat de "pregatit" pentru noile energii ale viitorului, incat nu poate invata nici o limba si nu se poate adapta regulilor sociale ale comunicarii? Si mai ales daca, in mediul in care s-a nascut, exista mai degraba reflexul social de a-l exclude, decat dispozitia de a-l accepta si ajuta? Mother of M. a fost nevoita sa gaseasca raspunsuri si solutii, folosing initial doar doua tipuri de resurse: informatia si credinta.

Terapia este o arta si presupune refacerea armoniei originare a corpului si sufletului, in forma desavarsita trimisa de Dumnezeu pe Pamant. Asadar, refacerea echilibrului la un copil inseamna "restaurarea picturii" din tablou, detaliu cu detaliu.Credinta este cea care completeaza munca artistului si atrage materializarea atat a resurselor necesare, cat si a rezultatului final - care apare dupa un drum lung, echivalent in plan spiritual cu urcarea unui munte.

Cartea "Mother of M." a fost publicata in categoria Beletristica / Literatura romana si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Diana Maria Cismaru si a fost publicata de editura Tritonic. Se poate cumpara cartea Mother of M. prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Mother of M." este de 30 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: mai 2012
ISBN: 978-606-8320-54-0
Pagini: 240