Editura Flamingo GD
5,70 Lei

Alternative

Produsul nu mai exista pe piata. Putem sa va oferim alte variante ale aceleiasi carti:

Anul aparitiei : 2008; Format : 18 x 22 cm

Recenzie Motanul incaltat

Cartea "Motanul incaltat" a fost publicata in categoria Carti pentru copii / Povesti si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 16.03.2014. A fost scrisa de Charles Perrault si a fost publicata de editura Flamingo GD. Se poate cumpara cartea Motanul incaltat prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Motanul incaltat" este de 5.7 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Motanul incaltat

Der Maler / Pictorul
Friedrich Hebbel
Pinocchio
Carlo Collodi
1.49 RON
Pinocchio - coperta buretata
Carlos Busquets
Scufita rosie - coperta buretata
Carlos Busquets
Scufita Rosie
Fratii Grimm
6.00 RON

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Motanul incaltat. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Charles Perrault

Charles Perrault a publicat inca 39 carti prezente in libraria noastra, Jupanul Motan sau Motanul Incaltat, Basme de Noapte Buna, Cartea mea de povesti, Cele mai frumoase povesti : de Perrault, Cenusareasa, Cenusareasa sau pantofiorul de sticla : Cndrillon ou la Petite Pantoufle de verre, Cenusareasa. Blana pestrita, Frumoasa adormita, Le Maitre-Chat ou le Chat Botte / Jupanul Pisoi sau Motanul Incaltat, Les Fees / Zanele , Motanul incaltat, Motanul incaltat, Povesti de noapte buna, Povesti, editia a II - a, Povestile copilariei : Hans Cristian Andersen , Charles Perrault , Fratii Grimm, Basme de Charles Perrault, Basme de Charles Perrault, CARTE DE POVESTI - VOL. IV, Cele douasprezece fete de imparat si palatul fermecat, Cenusareasa, Cenusareasa, CENUSAREASA , Frumoasa din padurea adormita, Frumoasa din padurea adormita, Frumoasa din padurea adormita + CD, MOTANUL INCALTAT, Motanul incaltat, Motanul incaltat si alte povesti, Motanul incaltat si alte povesti, Neispravitul, Piele-de-magar, Poveşti, Poveşti cu zane (Motanul incaltat) , Povesti cu vrajitori si zane, Povesti. Editie 2011, Printesa cea isteata sau Aventurile Finutei, Scufita rosie : Citeste si asculta, Scufita rosie si alte povesti, TOM DEGETEL, dintre care primele 15 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

0213167053