Moarte pe Nil

Moarte pe Nil

22,99 Lei

Colectia: Agatha Christie
Seria: Poirot

Recenzie Moarte pe Nil

Linnet Doyle este, în aparenta, o fiinta aproape neverosimila, caci pare aa aiba tot ceea ce-si poate dori o femeie: frumusete, bogatie, inteligenta, farmec si... un sot iubitor. Cand ea este insa ucisa, micul detectiv si subtilul psiholog Hercule Poirot, aflat intamplator in aceeasi excursie, descopera cu tristete tot valmasagul de interese si de patimi tesut în jurul bogatei mostenitoare.Agatha Christie considera Moarte pe Nil unul dintre cele mai reusite romane ale sale, iar criticii si publicul n-au contrazis-o. Intr-adevar, in stilul sau lapidar si eficient, scriitoarea ofera cititorilor nu doar o intriga sinuoasa si seducatoare, cu un final neasteptat, ci si o ilustratie exemplara a dramelor si pasiunilor omenesti esentiale.

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Moarte pe Nil", publicata in 2 categorii, Beletristica / Literatura engleza, Beletristica / Romane politiste, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 16.03.2014. A fost scrisa de Agatha Christie si a fost publicata de editura RAO. Se poate cumpara cartea Moarte pe Nil prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Moarte pe Nil" este de 22.99 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: 2007
ISBN: 9789731032528
Pagini: 320

Pret Moarte pe Nil

Lectii de iubire
Cathy Kelly
39.95 RON
Crima la vicariat
Agatha Christie
22.99 RON
Muncile lui Hercule
Agatha Christie
Trei intr-o barca
Jerome K. Jerome
Cadavrul din biblioteca
Agatha Christie
22.99 RON
Trandafirul din Sevastopol
Katharine McMahon
34.95 RON
Doamna McGinty a murit
Agatha Christie
23.99 RON
Crima din Orient Express
Agatha Christie

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Moarte pe Nil. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Agatha Christie

Agatha Christie a publicat inca 58 carti prezente in libraria noastra, 13 la cina, Cadavrul din biblioteca, Ceasurile, Cei cinci purcelusi, Crima din Mesopotamia, Crima din Orient Express, Crima la vicariat, Crima pe terenul de golf, Cu cartile pe masa, Doamna McGinty a murit , Dupa inmormantare, Hercule Poirot. Seria 1 : Episoadele 9 - 10, Hercule Poirot. Seria 1 : Episoadele 5 - 6, Hercule Poirot. Seria 1 : Episoadele 7 - 8, Hercule Poirot. Seria 1 : Episoadele 3 - 4, Hercule Poirot. Seria 2 : Episoadele 13 - 14, Hercule Poirot. Seria 2 : Episoadele 11 - 12, Hotel Bertram, Intalnire cu moartea, Misterul trenului albastru , Moarte in nori, Muncile lui Hercule, Nemesis, O crima anuntata. Editie 2011, O supradoza de moarte, Oglinda sparta, Petrecerea de Halloween, Pisica printre porumbei, Tragedie in trei acte, Triunghiul etern, Ucigasul abc, Zece negri mititei, Cei patru mari, Chiparosul trist, Cine l-a ucis pe Roger Ackroyd?, Conacul dintre dealuri, Craciunul lui Poirot , Crima in Mesopotamia , Cum bate valul, Doamna McGinty a murit, Elefantii nu uita niciodata, Hercule Poirot seria 1 : Episoadele 1 - 2, Jocuri de oglinzi, Mana ascunsa, Martorul mut, Martorul mut, Mina ascunsa, Misterioasa afacere de la Styles, Misterul crimei fara cadavru, Misterul din Caraibe, O crima anuntata, Pericol la End House, Poirot: Primele cazuri, Raul sub soare, Set colectie - Seria Poirot , Trenul de Paddington, Vanatoarea de crime, Zece negri mititei. Editie 2011, dintre care primele 32 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

Poirot

0213167053