19,00 Lei

Alternative

Produsul nu mai exista pe piata. Putem sa va oferim alte variante ale aceleiasi carti:

Numar de pagini : 128; Format : 130 x 200 mm; ISBN : 978-973-124-248-4;

Recenzie Moara cu noroc, Padureanca si alte nuvele

Volumul cuprinde cinci texte clasice, nuvele, ale lui Ioan Slavici : Moara cu noroc, Pădureanca, Popa Tanda, Gura satului şi Scormon.

Cartea "Moara cu noroc, Padureanca si alte nuvele" a fost publicata in categoria Beletristica / Nuvele si povestiri si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 16.03.2014. A fost scrisa de Ioan Slavici si a fost publicata de editura Art. Se poate cumpara cartea Moara cu noroc, Padureanca si alte nuvele prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Moara cu noroc, Padureanca si alte nuvele" este de 19 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Moara cu noroc, Padureanca si alte nuvele

Nuvele
Costache Negruzzi
10.99 RON
Fanta-Cella   Nuvele
10.99 RON
Hagi Tudose. Nuvele
12.90 10.99 RON
Thalassa  Nuvele
Alexandru Macedonski
10.99 RON
Mara
Ioan Slavici
12.00 8.00 RON
Mara
Ioan Slavici
14.90 RON
Nuvele
Ion Luca Caragiale

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Moara cu noroc, Padureanca si alte nuvele. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Ioan Slavici

Ioan Slavici a publicat inca 54 carti prezente in libraria noastra, Basme.Zana zorilor, Ioan Slavici - Opere volumul VIII : Scrieri istorice si etnografice, scrieri sociale si economice, Ioan Slavici. Opere. Volumul VI, Ioan Slavici. Opere. Volumul VII, Mara, Mara, Mara, Mara, Mara, Moara cu noroc, Moara cu noroc si alte nuvele : Cartea de acasa vol. 3, Moara cu noroc.Budulea Taichii.Popa Tanda, Nuvele, Nuvele (vol. 2), Opere alese, Pacala si ispravile lui, Povesti, Povesti Slavici, Zana Zorilor, Basme, Basme, Basme, Basmele romanilor. volumul VIII, Cele mai frumoase povesti : Mari povestitori romani, Floriţa din codru, Gura satului. Nuvele : Cartea de acasa vol. 42, Inchisorile mele, Ioan Slavici - opera literara-VII volume, Ioan Slavici. Opere. Volumele I - II, Ioan Slavici. Opere. Volumele III - IV, Ioan Slavici. Opere. Volumul V, Mara, Mara, Mara, Mara, Mara (BPT), Moara cu noroc, Moara cu noroc, Moara cu noroc, Moara cu noroc (BPT), Nuvele, Nuvele : Alexandru Lapusneanu, Moara cu Noroc, NUVELE, Nuvele (moara cu noroc. popa tanda. budulea taichii), Pacala in satul lui, Pacala in satul lui. Invat sa citesc!, Padureanca , Povesti, Povesti, Primele si ultimele, Scrieri esentiale volumele i-v, Zana zorilor, Zana Zorilor si alte basme, Zana-Zorilor si alte povesti, dintre care primele 19 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

0213167053