Moara cu noroc

Moara cu noroc

Editura Herra
6,50 Lei

Recenzie Moara cu noroc

Cartea "Moara cu noroc" a fost publicata in categoria Beletristica / Nuvele si povestiri si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 14.10.2015. A fost scrisa de Ioan Slavici si a fost publicata de editura Herra. Se poate cumpara cartea Moara cu noroc prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Moara cu noroc" este de 6.5 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: 2009
ISBN: 973-85712-5-1
Pagini: 191

Pret Moara cu noroc

Moara cu noroc
Ioan Slavici
Mara
Ioan Slavici
O faclie de Paste
Ion Luca Caragiale
La Vulturi ! Editia a III - a
Gala Galaction
Momente,schite,teatru,nuvele
Ion Luca Caragiale
7.50 RON
O suta si una de povestiri trasnite
Vasile Tonoiu
32.00 RON
Nuvele si povestiri
Ion Luca Caragiale
15.90 RON

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Moara cu noroc. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Ioan Slavici

Ioan Slavici a publicat inca 54 carti prezente in libraria noastra, Basme.Zana zorilor, Ioan Slavici - Opere volumul VIII : Scrieri istorice si etnografice, scrieri sociale si economice, Ioan Slavici. Opere. Volumul VI, Ioan Slavici. Opere. Volumul VII, Mara, Mara, Mara, Mara, Mara, Moara cu noroc, Moara cu noroc si alte nuvele : Cartea de acasa vol. 3, Moara cu noroc, Padureanca si alte nuvele, Moara cu noroc.Budulea Taichii.Popa Tanda, Nuvele, Nuvele (vol. 2), Opere alese, Pacala si ispravile lui, Povesti, Povesti Slavici, Zana Zorilor, Basme, Basme, Basme, Basmele romanilor. volumul VIII, Cele mai frumoase povesti : Mari povestitori romani, FloriĊ£a din codru, Gura satului. Nuvele : Cartea de acasa vol. 42, Inchisorile mele, Ioan Slavici - opera literara-VII volume, Ioan Slavici. Opere. Volumele I - II, Ioan Slavici. Opere. Volumele III - IV, Ioan Slavici. Opere. Volumul V, Mara, Mara, Mara, Mara, Mara (BPT), Moara cu noroc, Moara cu noroc, Moara cu noroc (BPT), Nuvele, Nuvele : Alexandru Lapusneanu, Moara cu Noroc, NUVELE, Nuvele (moara cu noroc. popa tanda. budulea taichii), Pacala in satul lui, Pacala in satul lui. Invat sa citesc!, Padureanca , Povesti, Povesti, Primele si ultimele, Scrieri esentiale volumele i-v, Zana zorilor, Zana Zorilor si alte basme, Zana-Zorilor si alte povesti, dintre care primele 20 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

0213167053