Misterii. Evolutie si cunoastere

Misterii. Evolutie si cunoastere

22,00 Lei

Recenzie Misterii. Evolutie si cunoastere

Volumul, care reuneşte conferinţele ţinute de Rudolf Steiner la Congresul de Crăciun 1923/1924 de întemeiere a Societăţii Antroposofice Generale, oferă o privire de ansamblu asupra dezvoltării sufleteşti-spirituale a omenirii de-a lungul vremurilor.

Pornind de la perceperea lumii în vechime, relevând semnificaţia deosebită a Misteriilor şi lăcaşurilor misteriale din Antichitate până la aceea a Noilor Misterii din epoca modernă, Rudolf Steiner subliniază rolul primordial al antroposofiei, al Societăţii Antroposofice în dobândirea de către omenire a capacităţii de a înţelege, de a conştientiza realităţile spirituale.

A fost scrisa de Rudolf Steiner si a fost publicata de editura Univers Enciclopedic Gold. Se poate cumpara cartea Misterii. Evolutie si cunoastere prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Misterii. Evolutie si cunoastere" este de 22 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-606-8358-23-9
Pagini: 168

Pret Misterii. Evolutie si cunoastere

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Misterii. Evolutie si cunoastere. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Rudolf Steiner

Rudolf Steiner a publicat inca 37 carti prezente in libraria noastra, Astronomia si stiintele naturii, Evanghelia dupa Ioan : Vol. 1-3, Evanghelia dupa Marcu, Evanghelia dupa Matei, Fiinte spirituale din natura, Karma si reincarnare, Metamorfoza cosmica si umana, Minuni cosmice, incercari ale sufletului si revelatii spirituale, Misiunea sufletelor popoarelor, Omul : Hieroglifa a Cosmosului, Spiritualitatea cosmica si fizicul uman, Teze antroposofice, Apocalipsa lui Ioan, Christian Rosenkreutz, Christos si Sufletul Uman, Cum il poate regasi Omenirea pe Christos?, Cum se dobandesc cunostinte despre lumile superioare, De la Isus la Christos, Despre lucrarea ingerilor, Devenirea umana Sufletul lumii si Spiritul lumii, Entitatile spirituale in Corpurile Ceresti si in Regnurile Naturale, Evanghelia a cincea, Evanghelia dupa Luca, Filosofia libertatii, Geneza. Din tainele creatiei, Ierarhiile spirituale si reflectarea lor in lumea fizica, Intrebari omenesti. Raspunsuri cosmice, Isis Maria Sophia, Mituri si misterii egiptene, Noua spiritualitate si trairea lui Christos, Psihologie spirituala, Somnul si visele. Punti catre spirit, Stiinta oculta. Editia a II - a, Taina Sfintei Treimi, Teosofie, Trepte premergatoare Misteriului de pe Golgota, Treptele cunoasterii superioare, dintre care primele 12 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

0213167053